ss242 Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Et par spm her, håper noen vet. Har liten erfaring selv med denne motoren. 1. Kan balanseakslene fjernes helt? De er frakoblet nå, men er det noen hindring for å fjerne dem helt? 2. Finnes det coil'er/coilpakker som passer direkte montert på pluggene der? 3. På drevet til oljepumpa har de hoppet over annenhver tann, hvorfor det? Sitter også frontmontert fordeler på denne, noen som trenger en enkel løsning, så er denne tilsalgs. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 ja akslene kan du fjerne helt,men du må jo selvsagt plugge oljekanalene til de da..du må nok fram med sveisen... Tror ikke volvo har noen separate coiler som passer,du må vel ikke absolutt ha de rett over pluggene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 saab 9serie coil pakker ? mulig det passer.. det foreslo jeg jo for deg før idag nissan.. ps. litt slakk i turboen sideveis :( så det når jeg fikk mer lys. men men, jeg får prøve den å se ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 ikke for å være frekk, men denne motoren er jeg temmerlig sikker på heter B234F, da volvo ikke har levert noen b234FT fra fabrikk... samtlige 2,3 16V Turbo er "hjemmelaget" ... B204FT/GT er det derimot et og annet eksemplar av ... Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Er hjemmelaget ja. Skulle gjerne funnet en coilpakke, mest for å slippe pluggledningene. Mambo: Må jo høre om det er andre som kanskje vet om noen. Kan vel ikke være mye slark da, bittelitt er det jo uansett. Merket ingenting når vi prøvde her? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Har noen coiler liggende her du kan få prøve!!! Mål hvor dypt de må stikke! Kan sende de ned til deg så får du prøve dem! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Er hjemmelaget ja. Skulle gjerne funnet en coilpakke, mest for å slippe pluggledningene. Mambo: Må jo høre om det er andre som kanskje vet om noen. Kan vel ikke være mye slark da, bittelitt er det jo uansett. Merket ingenting når vi prøvde her? målte turboen idag, var såpass som det skal være.. men jeg gikk å leita litt rundt på jobben idag, fant dessverre ingen saab coilpakker så fikk ikke tatt noe mål dessverre :( Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Genialt Ben Are, skal måle litt i morgen jeg (hvis jeg er litt tidligere hjemme fra jobb enn nå:mad: ). Hadde liten tro på at den turbo'en skulle være dårlig Mambo, heldigvis hadde jeg rett;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg