Golf-Master Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Hei. Jeg sliter med risting i rattet på min 86 mod golf gti 16V. Dette skjer når jeg nærmer meg 80km/t og oppover. Hva er det som forårsaker dette? Dekk og felg er nylig pålagt og balansert. Gåene foringer? Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Forstillinga di? har du sjekket denne? når jeg hadde skeiv forstilling rista det i hvertfall noe sinnsykt i rattet..bare et lite forslag;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 dobbeltskjekk at de er balansert rett og kontroller også felgene for kast.. rister hvis det er kast i de, selv om de er balansert.. skjekk også dette på felgene bak.. skjekk at du kryss strammer felgene slik det skal gjøres og at senteret stemmer slik at de sentreres ordentlig.. ofte det er for stort og ment til å bruke plast ringer i senter som mangler.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Kan det ha noe og si om jeg mangler senter-dekselet på felgene foran? Pilsen: Rista det i alle hastigheter til deg? Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Kom det etter at du la om til nye dekk ligger nok problemet der i området. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 slitte drivknuter kan også forrosake slike ting.. Min ristet noe helt JÆ..G og da var den ene knuten gåen.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Drivknuter ja. hvordan sjekker man det da? det er slakke i opphengskula på førersiden fant jeg ut nå. Kan det være den? Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 opphengskula kan forårsake ristinger i rattet ja.. drivknuten vil nok ikke forårsake risting eller sterke vibrasjoner, men mer slag, knattinger og ulyd.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg