Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

D har jeg nok.. :deng

åssen får jeg ordna d? damndamn

no er jeg giddalaus..menne..lengre tilbake i denne tråden vi skriver i så har du linken til ditta mechanic greiene..i den tråden..bla bortover..å du vil finne en "update" av eldre type..som passer :)

det er beskrevet fint i den tråden i første side HVA update som funker og hva for noen som ikke funker!..les..så går d seg til:)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig tell egglette detta systemet plutselig skulle bli a..:S

Leste som du sa, men hjalp ingen ting:P Hmm...

jeg får vel lete opp den riktige til dg da..gimme 1min

edit:

last ned denne filen:

NB: den står der kun ut til kl 00 i kveld..gidder ikke ha slike filer på min store "15Mb" home.no domene..

Extract denne fila i LFS mappa di..

den skal da bytte ut noen filer..for å bli den "eldre" updaten igjen..

se om det funker..

Edit: se Slick`s link under

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, men trur jeg gir opp d prog der jeg, nå fikk jeg ikke åpna lfs etter jeg lasta ned den patchen der... :pray :pray :deng

Men men, drifter nesten bedre med orginal bilen , men er alltid litt ekstra morro med mere hk happyhappy..

 

Takk for bryderiet forresten :pray :pray

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, men trur jeg gir opp d prog der jeg, nå fikk jeg ikke åpna lfs etter jeg lasta ned den patchen der... :pray :pray :deng

Men men, drifter nesten bedre med orginal bilen , men er alltid litt ekstra morro med mere hk happyhappy..

 

Takk for bryderiet forresten :pray :pray

vel..det er den jeg har lastet ned å hivet i lfs mappa mi..funket fint..prøvde å overwrite filene i lfs mappa igjen ista bare for å se at de var samme filene som jeg har..og det var det jo..

uansett..mechanic skal virke med DEMOEN..er bare å laste ned den.20mb elr no..prøv det

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår