Majestet Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Hvis du får en motor til å yte bedre ved å bytte deler for 6000 kr, så har du i utgangspunktet en kasteferdig bil. Jeg har fått en splitter ny 1,8T motor til å yte bedre for 5000,-, hva gir du meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Jonte Bryte den? Det vet jo du litt om. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Majestet Jeg har fått en splitter ny 1,8T motor til å yte bedre for 5000,-, hva gir du meg? Jeg antar at effektøkningen skyldes optimering av elektronikk og turbotrykk, og ikke inngrep i selve motorkonstruksjonen? Tidligere ga du tydelig uttrykk for å legge penger i deler, ikke endringer. Jeg gir deg 48 timers frist på å forklare deg. :usa: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Jeg antar at effektøkningen skyldes optimering av elektronikk og turbotrykk, og ikke inngrep i selve motorkonstruksjonen? Tidligere ga du tydelig uttrykk for å legge penger i deler, ikke endringer. Jeg gir deg 48 timers frist på å forklare deg. :usa: :D Ja nettopp, BYTTE av en del, nærmere sagt en brikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Riktignok har motorstyringen en sentral rolle, men når man hører om deler i motoren er ikke elektronikken det første som slår en. Med deler i motoren går tankene først og fremst i retning av tekniske innretninger, INNE I eller PÅ selve motoren. Motorstyring sitter ikke engang nødvendigvis i motorrommet. Du klarer å skille mellom "motorstyring" og "motor"? Den styrer motoren, men er ikke integrert i motoren. Det forstår du vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Riktignok har motorstyringen en sentral rolle, men når man hører om deler i motoren er ikke elektronikken det første som slår en. Med deler i motoren går tankene først og fremst i retning av tekniske innretninger, INNE I eller PÅ selve motoren. Motorstyring sitter ikke engang nødvendigvis i motorrommet. Du klarer å skille mellom "motorstyring" og "motor"? Den styrer motoren, men er ikke integrert i motoren. Det forstår du vel? Det blir et ganske snevert begrep, om du skal kun få lov til å kalle deler som er integrert i motoren som en "motordel", og videre kan det diskuteres hvorvidt "deler" er integrert eller ikke. Jeg regner med at du forstår poenget mitt, og videre ser jeg ingen grunn til å diskutere dette videre, da det er et spørsmål om personlig oppfatning av hva som er "motordel" eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 fra DVD\LCD til ekstra HK.... hørt om folk som tror de får ekstra HK av klistremerker men LCD... :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Det noteres at Hans Majones klarte å skille ordene fra hverandre med litt hjelp, selv om han er for stolt til å erkjenne problemet. De royale er rare sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Det noteres at Hans Majones klarte å skille ordene fra hverandre med litt hjelp, selv om han er for stolt til å erkjenne problemet. De royale er rare sånn. Finn på flere "artige" ordspill på "nicket" mitt, vær så snill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Det noteres at Hans Majones klarte å skille ordene fra hverandre med litt hjelp, selv om han er for stolt til å erkjenne problemet. De royale er rare sånn. hehehe :D :D :D Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Majestet Finn på flere "artige" ordspill på "nicket" mitt, vær så snill! Synonymforvirret igjen? Jeg vil kalle det parodiering, ikke ordspill, men vent... Blir det et for snevert begrep for deg, da det nok er et spørsmål om personlig oppfatning av hva som er ordspill eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Synonymforvirret igjen? Jeg vil kalle det parodiering, ikke ordspill, men vent... Blir det et for snevert begrep for deg, da det nok er et spørsmål om personlig oppfatning av hva som er ordspill eller ikke? Litt av en parodi, gitt. Vurdert karriere som standup-komiker? Om du legger deg på samme, geniale nivå er det mest nærliggende at du kaller deg "Otto Van Tissmarck". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Din kritiske sans kommer nok til nytte når du plukker deler på huggeriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg