gekko Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 ser nå at denne tråden er litt gammel , men hvis noen her som har litt peil kunne gitt en god forklaring på hvordan konvertere til blått lys i dæsh med litt info på hvor få kjøpt alt som trengs for å gjøre (gjerne linker) så tror jeg mange hadde blitt glade =) gjett har allerede gjort en kjempe jobb her takker ...... skal selv prøve å få kjørecomputer i min v40 etter å ha lest dette Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 blah fant ikke den pluggen da , men en kembo sak med 18 kontakter eller no , teipa fast til alle de løse ledningene som gikk i strømpe til dashbordet ... hva er den til , kan ta bilde hvis ingen skjønner hva jeg mener ? Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solefald Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 er glad eg har køyre computer i min bil =) og cruise kontroll..fekk VELDIG lyst på blått lys eg også:D Siter Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 HEi! Har en 98 mod. og denne er det ikke mye rust på. Viss den ikke har kjørekomputer kan du ettermonter dette. Bestille brukt kjørekomputer fra jønkjøping eller andre bilopphoggeri i sverige. Jeg bytte det på min bil og fungerte med en gang. du må ha Instrumentpanel, bryteren dekslet rundt bryteren og termostaten i fronten på frontfangeren (utetemp) kom på ca 3000,- og det syntes jeg var billig! Sjekk skjøtene under på bæreknalaene der kan det forkomme noe rust. se rundt bensinlokket også. Byttet lamper til rødt og blått ble mye finere.... Åssen måler er d du har inne i S40'en din? drit fett med blått lys i instrumentpanelet.:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuty Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Beklager å dra opp en gammel tråd, men hvor en ny. :) Hvor mange pærer totalt er det å skifte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg