Gå til innhold

vis bilder av din modellbil!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 514
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jamen dette er jo bilrelatert, er jo snakk om modellbiler her.....her skal det ikke ligge

 

Seriøst... Skjerp deg.

anger2

Greit man ikke skal legge ut direkte annonser, men det må da være lov å spørre noen om de skal selge noe av det de har..

Sende pm blir for dumt, nytter ikke at oter mottar en million pm'er, selge ditt selge datt...

 

Hobbyforumet har vært heeelt 100% perfekt spør du meg, ikke no moderatorer som har truet med no voldsomme greier og sånn synes jeg det skal fortsette. Så vær så snill, la hobbyforumet værei fred!! :thumb

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst... Skjerp deg.

anger2

Greit man ikke skal legge ut direkte annonser, men det må da være lov å spørre noen om de skal selge noe av det de har..

Sende pm blir for dumt, nytter ikke at oter mottar en million pm'er, selge ditt selge datt...

 

Hobbyforumet har vært heeelt 100% perfekt spør du meg, ikke no moderatorer som har truet med no voldsomme greier og sånn synes jeg det skal fortsette. Så vær så snill, la hobbyforumet værei fred!! :thumb

 

du har vel lest og godkjent reglene når du registrerte deg her? er jo bare og følge dem så kan alt fortsette som før.....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har vel lest og godkjent reglene når du registrerte deg her? er jo bare og følge dem så kan alt fortsette som før.....

OMG! Hvor skal vi da ELLERS legge salgsannonsene? Flyge rundt med flyers over hele norge? NEI, Ringe rundt?NEI, Sende PM til alle på bilforumet? NEI! er da vel for gudsskyld lov å spørre!

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, for vi spør jo bare, og med en gang vi spør om noe, så kommer en eller annen moderator, og sier at dette tilhører kjøp & salg, og der kan vi jo ikke legge det ut, for der skal det jo kun være bil(deler), så plz! la oss fortsette!!

dere kan jo legge det ut i diverse i kjøp og salg forumet,sikker på at det går bra å legge det ut der.

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår