TurboXs Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 ikke så mye å se på men min første. lakka den om for å se hvordan det ble med fargen bare Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 min litt på begynt golf 2 gti 16v revell bygge... noen som vil kjøpe???? Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 min litt på begynt golf 2 gti 16v revell bygge... noen som vil kjøpe???? http://img402.imageshack.us/img402/4661/dsc002889fm.jpg Hva er litt da? og prisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 tja litt er lakka karroseri`/panser/seterygg/motorblokk... ellers umontert/lakka.. kom med bud du: ) Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 tja litt er lakka karroseri`/panser/seterygg/motorblokk... ellers umontert/lakka.. kom med bud du: ) hmm skal tenke på det, har 3 stk liggende, og er egentlig ikke golf mann. mer nyskjerig om den var skambillig. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hmm skal tenke på det, har 3 stk liggende, og er egentlig ikke golf mann. mer nyskjerig om den var skambillig. hehe hehehe skambillig er vel ikke rett ordet da,men for salg ja: ) Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Den vraka evo'n til Hansy. Trenger felger og dekk, men får se hva jeg gidder. Den røde mercedesen er nettop satt sammen, etter modifisering. skal sparkle igjen litt av hjulbuene framme. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 du har ikke vurdert å begynne på med noe 1:24 plastbyggesett da.... opplev en helt ny verden Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 fikk en pakke fra hobby search i dag: alltid ønsket å bestille de vw bilene,men når jeg skulle bestille,så har de verdt utsolgt,men endelig så hadde de dem. peugeot 307 skal jeg bygges som henning solberg sin bil,venter på en bestilling fra hlj også,der er det noen biler til,+ dekalene til solbergs bil. skal også bestille et detaljeringsett til peugeot 307 fra england fikk også noen andre ting fra hobby search: den store flasken er thynner til finnishers lakk. den lille boksen,er finnishers lakk(har flere bokser fra før) den esken,med de tre boksene,er forskjellige typer polleringstyper(fin,medium,grov) den tamiya tuben,er lynlim,meget bra lynlim. og den flasken med rosa innhold,er polleringvoks Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 tøft.... pris på voksen da? ... forresten har du tenkt å selge den 3.0 cslen din må du si ifra til meg først Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 du har ikke vurdert å begynne på med noe 1:24 plastbyggesett da.... opplev en helt ny verden Sitter og lurer på det.. men har så mye annet jeg skal bruke pengene på for tia, så det må nok komme litt senere :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 det er faktisk billigere med plast enn metal Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 bilde av min ikke påbynte nissan skyline, får en radiostyrt skyline i posten snart, satser vel mer på modding av den Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Da har jeg bestilt meg en 1955 Chevrolet Nomad fra Collectable diecast...gleder meg til den kommer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 fikk en pakke fra sverige idag,med noen gromme byggesett: dette er et transkit,for å bygge om dragons 318is til bmw gts resinsett som krever mye jobb dette er et sjeldent detaljeringsett for tamiyas mercedes clk-gtr,mye pe,aluminium deler,og carbon/kevlar dekaler Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg