stigare Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 hehe.. er nok enig med deg Anders. Bilen er ikke PEN, men den er DRITRÅ!!! :D Blir et kult prosjekt dette her. som sagt: PROSJEKT. Et prosjekt tar lang tid og mye penger. Men om noen år så kommer dette til å bli helt rått. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 hey snøtt prosjekt, finst ikke kulere Fiater en dette. Golf killer :fire: Eg stemmer for front med runde lykter, men du må seff tavare på den fronten du har også. sjeldent! Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 SINNSYKT kul bil du har!! Enig i at originalgrill og lykter hadde vært finere, ellers så er den KNALL som den er. Hadde beholdt felgene også, de er NICE!! :win Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bravo Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Greit med runde lykter ,men bilen er på en måte original sånn som den er nå og ikke minst sjelden så ikke tukl så mye med den. Gjør den rustfri og få motor og slike ting til å gå rent og stell pent med den! ikke gjør no harry! "Bravo" Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Greit med runde lykter ,men bilen er på en måte original sånn som den er nå og ikke minst sjelden så ikke tukl så mye med den. Gjør den rustfri og få motor og slike ting til å gå rent og stell pent med den! ikke gjør no harry! "Bravo" Det er akkurat dette jeg mener også ang de lyktene som sitter på nå... Men det er jo finere med de runde lyktene da... Ikke noe å være redd for når det gjelder harry-faktoren på den.. Den skal gjøres rustfri, senkes litt, lakkes oppigjen, og ordnes litt med motoren.. Hvis jeg skal gjøre noe annet med den, kommer jeg til å høre med folk på forumet her om hva de synes... hellothere Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Likte både felger og lykter egentlig.. Fet bil, men sørg for å ta all rusten:) Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KDS Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Behold de felgene og sett på runde lykter! Siter (X)97 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Behold de felgene og sett på runde lykter! On my way... :cool: Har sendt mail med en som har grill med runde lykter, så nå blir det nok ny grill på meg ja.. Når det gjelder felgene, kommer jeg nok til å beholde dem, men jeg leker med tanken på å få på noe "råere"... Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 ekte manfolk skal ikke ha fine biler... men tøffe:D:D drit fet bil su har skaffet deg... blir artig å følge med videre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Dæven den var rå!:D Er den bakhjulsdreven? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Hei ! Gratiss med feit Ritmo ! Regner med at det er gamle bilen til stig nyborg ? Har sikla lenge på den derre, den er meget enestående, ikke mange slike rundt om kring.. Har sansen for for eldre Fiat'er gitt, går litt i tankene å skaffe et hormann kit til uno'n min også, men tilbake til topic. Feit bil, hold den org og ikke skift de felgene ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Sjer det noe mer med bilen da ? Ta å knips noen bilder så vi får se ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Sjefs bil. Har selv hatt 3 stk. Men kun en med skilt. Den ene hadde de skjeldne Recaro bøttestol setene med vipperygg og nett i nakkestøtten. Fant ut etterpå at de alene var verdt mer en det jeg solgte hele bilen for :rolleyes: De spiser GTI`er til frokost, 2.gir til lunch, og drivknuter til middag tannløs Anbefaler å ikke hive den i andre gir i sving når du gir gass.... Anbefaler gså å beholde et sett med felger for å ha muligheten til å sette den i originalstand igjen den dagen du vil det. PS! Jeg har en skokk med de Pirelli 4 eiket felgene, og støtfangere, samt grill med runde lys liggende (Den med fylt plastik rundt lyktene). Står en Europalle i et jørne med deler også fortsatt. Så er bare å si ifra om du er interesert i noe av det :) Har ikke noe motor/gir deler. Men tror det ligger understell (bremser?), bensintank, cupevifte enhet etc oppi der. Og faktisk et tilhenger feste, men den er nok av liten interesse vil jeg tro :) Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Styggrå bil! :win Syns de hjula gjorde mye for bilen:thumb. Om du skal ha hjul med kant må det være i tilleg:) Man kan aldri ha for mange hjul... Hvilken farge skal du ha? Syns den egner seg i svart/mørk grå. Slik den er nå skiller den seg virkelig ut! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 her er nok en stemme fra en av de som vil at du beholder felgene :) sinnsykt rå bil, å herre min hatt.. Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg