Channah Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 kult da =) takk for d :) har du bilde av bilen? Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Kommer bilder snart når bilen er lakka å eg har fått henta felgane=) Tok litt lenger tid å gjere ferdig bilen en det som var planlagt Men no er også ALT på bilen bytta ut da :volvsmile Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 tar ofte lengre tid enn planlagt ja :p hvilken farge har du lakket den da? Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Den skal lakkes samme farge som orginalt...Nøyaktig samme farge som du har=) har fjerna dinna grå lista som går nederst langs dørere da...Sveisa igjen hola og bygt om til heilt snute front Og Gule Koni +++ Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Samme som min '90 det der ser jeg. Men jeg har tofarget dash og resten beige. Bare det å finne brukte interiørdeler er et helvete, Så er nok enklere å bytte alt til svart når man først må bytte noe. Fint det der med dørmattene. Jeg vurderer å bare skaffe svarte deler og lakke de i beige for å få det til. Skal snakke med banken på mandag så får vi se hvilken nybil det blir. Enten Volvo eller Audi :) Helst Volvo om jeg finner en til vettug pris. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Veldig pen 240. Likte interiøret veldig godt på den:) Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Den skal lakkes samme farge som orginalt...Nøyaktig samme farge som du har=) har fjerna dinna grå lista som går nederst langs dørere da...Sveisa igjen hola og bygt om til heilt snute front Og Gule Koni +++ oki. blir bra d =) skal lakke mine grå lister svarte jeg nå i første omgang. planen er å ta de helt av og sveise igjen hullene slik du har gjort. =) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Samme som min '90 det der ser jeg. Men jeg har tofarget dash og resten beige. Bare det å finne brukte interiørdeler er et helvete, Så er nok enklere å bytte alt til svart når man først må bytte noe. Fint det der med dørmattene. Jeg vurderer å bare skaffe svarte deler og lakke de i beige for å få det til. Skal snakke med banken på mandag så får vi se hvilken nybil det blir. Enten Volvo eller Audi :) Helst Volvo om jeg finner en til vettug pris. har alt d beige interiøret jeg plukket av da, hvis d er av interesse. send en pm ;) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Skrur du selv ? heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Skrur du selv ? heyyou skrur noe selv ja, men ikke så mye motor. får litt hjelp av far ;) men er alltid med å hjelper til for å lære ;) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tic2002 Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Imponerende:D Siter "We ride together, We die together, Volvo boys 4 life" Volvoen: 83` 244 blå. 235000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 sånn det skal være :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 halla! Skikkelig råne berte du eller ;P ? fin 240, flott at du er jente som liker bil, ekstra stort pluss at du valgte 240! Stilig at du lakka rødt rundt volvo logoen i matta, har samme matter på min turboslede, (se tråden min "Endelig har jeg fått meg 240Turbo=D, om du vil vite mere om den). Uanz, back to topic igjenn, det jeg lurte på om man får orginale tekstilmatter til 240? tenkte å dra på høggern en tur å se, da tanta mi er syerkske og har egen "syfabrikk" så tenkte jeg at hu kunne sydd inn "Volvo by R-sport" eller no sånn i mattene. håper ikke du blir sur siden jeg spør om dette her. hold oss oppdatert videre!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Pen bil i fin stand, virker det som :) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Det der er de mest strøkne phoinix Felgene jeg har sett :win Heh ja, ble nesten litt satt ut:) Uansett, fin 240, en av de bedre jeg har sett i såpass "orginal" stand... Jeg har også 2-delt dash på 740 min i blått og svart som ser helt jævlig ut, med ditt var konge fint det da:) Skulle bare fått deg noen besje skinnseter fra V70 nå:) Passer fint og finnes lett hos høggern :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg