Gjest Volvo_gutten Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Her har dere gullet mitt, 240 GLE :D Kjøpte bilen for 2 år siden. Den hadde da rullet 175000km. Det er sjeldent eksemplar, med beige interiør, todelt dasjbord beige/svart, og beige plysj seter. Er beige interiør sjeldent? Kjenner en som har det. Trur det er todelt dashbord og plysj-seter også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Er beige interiør sjeldent? Kjenner en som har det. Trur det er todelt dashbord og plysj-seter også. tror ikke det er så veldig mange igjen.. Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 har komplett 3" jt anlegg, men downpipen passer ikke på ft motoren.. :/ så d må litt modifisering til..bruker styreenhetene som følger motoren selvfølgelig. :) Downpipen bare kappes litt der den går nedover, og skjøtes inn rett etter turboen, så det går klar av oljefilteret, så det som trengs er et sveiseapparat og en baufil:) Har gjort dette selv, så jeg vet det går... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 venter fortsatt på d jævla ledingsnettet..!! anger2 Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 da var endelig jt´n på plass. =) ledningsnettet kommer om et par dager. =) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Er beige interiør sjeldent? Kjenner en som har det. Trur det er todelt dashbord og plysj-seter også. beige plysj?? ellers: channah: Når var det du regnet med å ha bilen ferdig? jeg bare lurte, pga. slick planning går sjeldent bra :P ikke for å mase elns. men jeg opplevde det samme selv.. tusen deler mangler alltid. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 beige plysj?? ellers: channah: Når var det du regnet med å ha bilen ferdig? jeg bare lurte, pga. slick planning går sjeldent bra :P ikke for å mase elns. men jeg opplevde det samme selv.. tusen deler mangler alltid. vet.. :p men jeg håper og regner med at den skal komme på veien til helgen.. d eneste som mangler er ledningsnettet.. skulle få d sendt oppover med bil fra oslo idag,men har ikke hørt noe enda.. så jeg får vel bare vente å se.. Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D24TIC Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 vet.. :pmen jeg håper og regner med at den skal komme på veien til helgen.. d eneste som mangler er ledningsnettet.. skulle få d sendt oppover med bil fra oslo idag,men har ikke hørt noe enda.. så jeg får vel bare vente å se.. Kess går d egentle m bofors'n,vart'n gangbar t helga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Kess går d egentle m bofors'n,vart'n gangbar t helga? nai.. uff, fæ kje att ledningsnette mitt. :( ska messom sende d åt me i mårgå da men.. har nå mine tvil e da.. men oss fæ sjå.. ska ihvertfall fån igang t otta martna´n!;) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 beige interiør er igrunn veldig flott :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 beige interiør er igrunn veldig flott :hammer takker. =) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 fader folkens vi må bynne og posere foran volvoene vi også!!! se så genialt :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 ekke alle oss som er like kjekke (sikter selvfølgelig ikek til megselv da, jeg er jo "the stud" (HAHAHAH),) :D Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Knall tøft prosjekt! :D fett med jente-tic ;) Ang å posere så håper jeg at gutter på forumet står over den delen! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 må si skoa dine matcha bilen bra :D :D Pen volvo det der.. husker jeg så den på det ekstrem velykka treffet på otta i sommer.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg