Frode740R Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Den står ute hele året.. :( hallai... Flott bil du har.... Har du orginal turbo eller Er den byttet.... Bare lurer... Ka har du da viss du har den orginale turboen gjort da for å få dump ventilen til å funke... gadd ikke å lese alt men eg regner med du haiv i en FK/FT motor... og på de orginale turboene der er det jo en slags inne bygget dump ventil... og legger du inn en "extra" dump ventil da så e det noe med motoren som begynner å kødde seg... Kordan har du da gjort det for å få dette te å funke... vet at det skal gå an på ett vis... Også en ting til det lille personlige bildet du har... har du det i stort format...??????? men eg syns du gjør en flott bil innpå her.... My car: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=114898 Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Nemmen!:O Har garasje til deg jeg..hehe,:P Litt langt kanskje, men hadde jo gått an å mekka noe da? Bare så den står i le for regn å snø....trenger ikke koste veldig mye mer enn noen hundrelapper og litt egeninnsats for å fikse noe kurant!:) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Den står ute hele året.. :( Den trenger da friskluft for svarte! ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Den står ute hele året.. :( Okay...det har vel ikke så altfor mye å si ettersom den blir GODT tatt vare på av deg;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hei Channah! Kjempe fin bil du har :) Jeg har helt lik bil som deg når det gjelder farge (pen farge), men jeg har ikke den spoileren som du har, og jeg har eiker felger, og sotede ruter, og emblem fri grill, ellers veldig lik :) Blir imponert over alt du har gjort, kjempe bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 ikke turbo hell da... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hei Channah! Kjempe fin bil du har :) Jeg har helt lik bil som deg når det gjelder farge (pen farge), men jeg har ikke den spoileren som du har, og jeg har eiker felger, og sotede ruter, og emblem fri grill, ellers veldig lik :) Blir imponert over alt du har gjort, kjempe bra. må få laget deg en tråd med bilder av den :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Må følge Channah's gode eksempler når det gjelder bilder da;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Må følge Channah's gode eksempler når det gjelder bilder da;) jepp prøve på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hallai... Flott bil du har.... Har du orginal turbo eller Er den byttet.... Bare lurer... Ka har du da viss du har den orginale turboen gjort da for å få dump ventilen til å funke... gadd ikke å lese alt men eg regner med du haiv i en FK/FT motor... og på de orginale turboene der er det jo en slags inne bygget dump ventil... og legger du inn en "extra" dump ventil da så e det noe med motoren som begynner å kødde seg... Kordan har du da gjort det for å få dette te å funke... vet at det skal gå an på ett vis... Også en ting til det lille personlige bildet du har... har du det i stort format...??????? men eg syns du gjør en flott bil innpå her.... My car: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=114898 Heh.. Fikk d aldri til å fungere..! Så jeg har tatt den av.. Fungerer mye bedre uten den ja.. Best å kjøre med orginal dumpen. :) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Lite tips til Channah, lakker plasten inni frontlyktene svart. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojenta Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 strøken bil da:) har en 240 selv men den er ikke i nærheten så fin.. har lyst å få fikset den siden jeg har v8 til den men tar litt tid.. vet vel du alt om :) får holde meg til rally bilen så lenge trur jeg :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 strøken bil da:) har en 240 selv men den er ikke i nærheten så fin.. har lyst å få fikset den siden jeg har v8 til den men tar litt tid.. vet vel du alt om :) får holde meg til rally bilen så lenge trur jeg :( oy, bromme bil med v8er er fint :) må bare få gang på den Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Har puslet litt på photoshop jeg. ;) Skulle sett slik ut ja! :) Ble ikke gjort så nøye dette her da.. Satt på bærbar pc uten skikkelig mus, så d ble ikke så nøyaktig. Men d ga nå et lite blikk i hvordan den skal være! ;) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 sånn ja :) perfekt :) store bremsene ble da ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg