volvoRsport Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Ford Fiesta og Mazda 323 fant jeg ut her om dagen.. Dette karroseriet vertfall; Aldri sett/hørt om før jeg møtte en.. Fiesta/Mazda 121 har allerede blitt nevnt før i tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Peugeot 807 - Citroen C8 - Fiat Ulysse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Er bare i Norge det heter Chrysler Viper, er kun Dodge som lager Viper, men av en eller annen idiotisk grunn blir det meste av Dodge og Plymouth omdøpt til Chrysler når dei kommer til Norge Viper heter Dodge i Norge også. Sjekk f.ex. http://www.discoverdodge.no. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Okay, der har nok blitt noen forandringer da, for noen år siden da jeg lurte på Viper så gikk den under Chrysler her Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clasm Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Peugeot 807 - Citroen C8 - Fiat Ulysse Og Lancia Phedra. Eller Eurovan2 som vel er en fellesbetegnelse for plattformen slik jeg har forstått det. Siter -- CM 06 VW Touran TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Lancia Thema : Fiat Croma : Saab 9000 : Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg