Bård Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Har en Blaupunkt Kiel-radio i bilen (bilens originale stereo). Jeg har nå gått til anskaffelse av en MP3-spiller, og grunnet dårlig erfaring med FM-sender, vil jeg gjerne koble mp3-spilleren rett på stereoen. Tenkte dette kunne være en enkel jobb for f.eks. bilradiospesialisten, men finnes det mulighet for en slik line-in på min Blaupunkt Kiel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Hvis du har en Kiel CD32 så har den aux-inngang. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Den jeg har heter Kiel RD 126... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Har du DMS på den (står som en logo et eller annet sted, altså CD-skifterstyring) , har du også en AUX-inngang. Det du trenger er en overgangskabel med 3,5mm-plugg (eller RCA-plugger) som du plugger inn i MP3-spilleren. Mvh Stian JK Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Aha, ok. Har ikke bilen her nå, men skal sjekke i løpet av noen dager. Er montering av dette noe man enkelt kan gjøre? Regner med at det ikke skulle være alt for vanskelig å få bilradioen ut, men jeg vet ikke hvordan det gjøres... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Det er temmelig enkelt ja... Du må ha to bøyler som skal stikkes inn i de to hullene på hver side av fronten, deretter bare å trekke ut. Overgangen (det er bare en kabel med en plugg i hver ende) setter du så inn i radioen bak. Den passer bare ett sted. Pluggen du vil ha i MP3-spilleren får du føre ut av dashbordet på et passende sted. Mvh Stian JK Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Ok, høres greit ut det. Kan jeg lage denne bøylen av ståltråd? Hva heter disse produktene jeg trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg