Ejd33p Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Kaller meg Phoenix på alle andre forum men bruker gamle nicket her siden noen andre har knabba nicket mitt :fuckme2: :D original chop Komentarar og kretikk er velkomne :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 rått:D yodude Kan du sende meg orginalen til den bakgrunnen takk?:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Sinsykt fet... hakke sett modder av deg før.. ny her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 takker å bukker :P stemmer d ja, er ny her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 kanskje bare meg, men er icèn i feil vinkel/sjev?? velkommen til forumet foresten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Nei, har du sett på makan. så du har returnert hit igjen ja:D hehe Modden er dritfet, cf er bra!, felgene er fete osv. det eneste jeg lurer litt på er hvor stor er den bilen egentlig:P hvis du ser på båten og menneskene bak bilen så ser det ut som at bilen er svææær. Velkommen tilbake foresten;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 ja tenkte jeg skulle returnere hit, her er jo det faktisk en hel haug med norske photochoppere :D For å si de sånn, jeg prøver å få den inn i monstermonster.co.uk magasinet så da må den vere et monster, altså svær.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Breddingen bak har et hakk, også er ICn skev. Ellers så er den meget bra. Så på! :boxing Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 velkommen hit Pheonix fet den modden der, så den på digi olsen og torres: jeg skal ikke kommentere hvor vidt jeg synes den IC`en skeiv eller ikke, men HVA begrunner dere det med ? hvordan klarer dere å se hvor skeiv den er ? kan en av dere legge ut den modden hans med en IC som ikke er skjev ?? Ikke ta det ille opp, jeg bare lurer :p mvbh nedi Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Velkommen skal du være! Nå begynner nivået å bli høyt her ass. ICen er skakk ser det ut til ja, det er no ved den som skurrer. Modden er skamfet forresten. Prøv å IKKE få så blurry lysrefleksjoner, feks på breddinga bak, hadde den vært skarp og klar hadde det gjort sinnsvakt mye for modden! Ellers synes jeg du kunne ha lakkert dysehusene eller fjerna de. Det høyre luftinntaket like under dysa ser også litt uferdig ut i mine øyne. Kanten på bakfelgen ser ut som den trenger litt seriøs hjelp, hør med han som ornda Arilds felger :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 velkommen hit Pheonixfet den modden der, så den på digi olsen og torres: jeg skal ikke kommentere hvor vidt jeg synes den IC`en skeiv eller ikke, men HVA begrunner dere det med ? hvordan klarer dere å se hvor skeiv den er ? kan en av dere legge ut den modden hans med en IC som ikke er skjev ?? Ikke ta det ille opp, jeg bare lurer :p mvbh nedi går ikke ann å begrunne hvorfor den er skeiv... den peker litt for mye mot oss(hvis u skjønner hva jg mener) å jg har ikke tenkt til å legge ut en modd av modden hans med en ic som ikker er skeiv;) å hvor skeiv d er har jg ikke tenkt å skrive opp i grader;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Satan så bra den Bomex Skylinen du har laget er! :pray Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg