Gå til innhold

Redline Focus - Phoenix costums

Ranger emnet

Ejd33p

Anbefalte innlegg

Nei, har du sett på makan. så du har returnert hit igjen ja:D hehe

Modden er dritfet, cf er bra!, felgene er fete osv. det eneste jeg lurer litt på er hvor stor er den bilen egentlig:P hvis du ser på båten og menneskene bak bilen så ser det ut som at bilen er svææær.

Velkommen tilbake foresten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen hit Pheonix

fet den modden der, så den på digi

olsen og torres:

jeg skal ikke kommentere hvor vidt jeg synes den IC`en skeiv eller ikke, men HVA begrunner dere det med ? hvordan klarer dere å se hvor skeiv den er ? kan en av dere legge ut den modden hans med en IC som ikke er skjev ??

Ikke ta det ille opp, jeg bare lurer :p

mvbh nedi

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være! Nå begynner nivået å bli høyt her ass.

ICen er skakk ser det ut til ja, det er no ved den som skurrer.

Modden er skamfet forresten.

Prøv å IKKE få så blurry lysrefleksjoner, feks på breddinga bak, hadde den vært skarp og klar hadde det gjort sinnsvakt mye for modden!

Ellers synes jeg du kunne ha lakkert dysehusene eller fjerna de. Det høyre luftinntaket like under dysa ser også litt uferdig ut i mine øyne.

Kanten på bakfelgen ser ut som den trenger litt seriøs hjelp, hør med han som ornda Arilds felger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen hit Pheonix

fet den modden der, så den på digi

olsen og torres:

jeg skal ikke kommentere hvor vidt jeg synes den IC`en skeiv eller ikke, men HVA begrunner dere det med ? hvordan klarer dere å se hvor skeiv den er ? kan en av dere legge ut den modden hans med en IC som ikke er skjev ??

Ikke ta det ille opp, jeg bare lurer :p

mvbh nedi

går ikke ann å begrunne hvorfor den er skeiv... den peker litt for mye mot oss(hvis u skjønner hva jg mener)

å jg har ikke tenkt til å legge ut en modd av modden hans med en ic som ikker er skeiv;)

å hvor skeiv d er har jg ikke tenkt å skrive opp i grader;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...