Mouh Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 jeg har nettopp hatt bilen min på EU-kontroll og jeg fikk bare en feil. Bilen har for høyt CO-utslipp... hva kan være feil ? evt hvordan fikser jeg dette ? *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 jeg har nettopp hatt bilen min på EU-kontroll og jeg fikk bare en feil.Bilen har for høyt CO-utslipp... hva kan være feil ? evt hvordan fikser jeg dette ? *Mouh* Har vel ikke orginal annlegget da... Eff annl? Finn en du kjenner som ikke er så nøye på det. Da glir de igjennom yodude Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Har vel ikke orginal annlegget da... Eff annl?Finn en du kjenner som ikke er så nøye på det. Da glir de igjennom yodude det er det som er litt av cluet...jeg tror det desverre er orginal annlegg som står på.. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 det er det som er litt av cluet...jeg tror det desverre er orginal annlegg som står på.. Se på fargen til røyken. Hvit røyk: Vanndamp fra enten kjølevæsken (røken topp eller topp-pakning) eller kondens Sort røyk: Ufordøyd bensin, motoren går for fett Blå røyk: Olje. Slarkete ventilstyringer, slitne stempelringer, slitne sylindervegger eller tett oljeavskiller (hvis motoren din har dette). Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Ta ut CO-potentiometeret ditt og juster motstanden mellom de ytterste pinnene til 450-550 ohm. Kan du ikke justere det dit, tar du å kjøper nytt Co-potentiometer. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Ta ut CO-potentiometeret ditt og juster motstanden mellom de ytterste pinnene til 450-550 ohm. Kan du ikke justere det dit, tar du å kjøper nytt Co-potentiometer. jeg gjorde som du sa og tok ut CO-potentiometeret, og der målte jeg 649Ω men jeg kan ikke se hvor jeg kan justere potentiometeret... *Mouh* Edit: etter en rast titt så fant jeg manualen min og der så jeg hvordan jeg skulle justere potentiometeret, og det er da blitt justert til 500Ω. Så gjennstår det bare å se om det holder til å få bilen godkjennt.. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
savestli Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Jeg fikk samme problem nå på godkjenninga.. 0,72 i co.. hvor sitter dette pot meteret?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 på slangen som går fra IC og opp til innsuget sitter det en liten kloss, dette er potentiometeret du er på utkikk etter. du justerer det ved å fjerne den lille blå knoppen som sitter på den.. da kommer du til med en skrutrekker.. *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Ble bilen godkjent eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 jeg hadde den til skjekk i dag, bare skjekk for CO, og etter den justeringen så ble CO-verdien høyere... så jeg vet ikke jeg... tror kanskje det kan være noe med Chipen ?... *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 En G60 motor skal gi 0,7 +-0,3 i CO. Jeg kjøpte ny kat, og alt ble i sjønneste orden :) Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg