Kimman Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Skaffa meg takrutesenkern te mercen min, men så lurer jeg på hvilken lim er best å bruke? Og det er vel bare å lime og sette på takspoilern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 skal du ha rutesenker i ruta, får du disse levert med lim. skal du ha en såkaldt "gangster cap" skal du bruke Tec-7 eller sikaflex, det sitter meget godt. pass på at limet får tørke skikkelig, f.eks. sett en vifte som blåser varm luft slik at det tørker fortere.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Ja jeg fikk med limet da jeg kjøpte ruta men så har jeg på et mystisk vis klart å miste den. Så må da kjøpe ny og lurer på hva som er best da. Det er sånn vanlig takspoiler for mercedes 190. Rart at det bare er en person som har sett denne tråden og svart. Så jeg håper flere kan svare på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Ja jeg fikk med limet da jeg kjøpte ruta men så har jeg på et mystisk vis klart å miste den. Så må da kjøpe ny og lurer på hva som er best da.Det er sånn vanlig takspoiler for mercedes 190. Rart at det bare er en person som har sett denne tråden og svart. Så jeg håper flere kan svare på det? Byggvare foretningen har noen lim/silikon som jeg mener heter noe med P40, limte spoileren under st.fangeren på volvoen med det satt utrolig godt. Eller så kan du jo høre med et glass firma om de har noe lim. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Aller aller aller beste: S-I-K-A-F-L-E-X!!!! :win Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Rutelim :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Tec-7 eller sikaflex :D :hello: aneglsmili :w00t men er det gangster cap vi snakker om? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg