simenhd Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Det lettaste er å skifta ut pæreholdaren til topola pære som har ein effekt på 21/5W der du bruker 21 W til blinklys og 5 W til markeringslys - alternaitvet er å bora inn ein ny pæreholder til markeringslys - forutsett at det er plass i blinklyset Les mer om dette her Vurderte dette selv. Hentet pæreholdere på huggeren fra en Mazda 626 89 mod fra parklysene / markeringslysene ytterst . Disse har topola pæreholdere. Det har ikke blitt til at jeg har montert det. Tenkte at det gjerne ble litt jalla... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Må man ikke koble om noen ting? De..de får vel ikke noe strøm før blinklysreleet gir dem noe? setter inn en ekstra pære i lykta å stjeler strøm fra parklya som er i hovedlykta ......... kan ta bilde av bilen så kan dere se .... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 setter inn en ekstra pære i lykta å stjeler strøm fra parklya som er i hovedlykta ......... kan ta bilde av bilen så kan dere se .... Venter på bilde. :popcorn Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Venter på bilde. :popcorn skal få finger'n ut i morra å ta bilde Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenhd Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 skal få finger'n ut i morra å ta bilde Venter spent ja... Lurer på hvordan det tar seg ut... well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 siden dere maser sånn så slenger æ bare inn et gammelt et ! hær Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 siden dere maser sånn så slenger æ bare inn et gammelt et ! hær "Du prøver å få adgang til et beskyttet område. Denne delen av våre sider er kun for registrerte brukere Du kan registrere deg gratis her." Hmm...det har ikke vært slik på andre bilder du har vist oss, som har ligget på sprett.net? Legg inn et på Photobucket i stedet? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 "Du prøver å få adgang til et beskyttet område.Denne delen av våre sider er kun for registrerte brukere Du kan registrere deg gratis her." Hmm...det har ikke vært slik på andre bilder du har vist oss, som har ligget på sprett.net? Legg inn et på Photobucket i stedet? sorry :iconsm Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Okeiokei, sånn jeg trodde det var :) Orange pære eller hette, for glasset er vel klart? Siden det lyser orange.. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Det var tøft..må gjøre noe sånt jeg og :D Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Det ser 100X tøffere ut i virkligheten! Men det ser bra ut på bilde også... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Okeiokei, sånn jeg trodde det var :) Orange pære eller hette, for glasset er vel klart? Siden det lyser orange.. orange pærer Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenhd Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Så bra ut det, så jeg måtte prøve det jeg også :) Tok ut blinklysene, på baksiden var det ett slags lite deksel som en bare kunne ta av, så var det allerede ett hull rett inn til reflektoren øverst på blinklyset. Dette fordi at på amrikanske primeraer er det en ekstra pære som standard. Hullet var litt for lite til pæren som jeg ville bruke. Brukte lik pære som det er i parkeringslysene 5 W, bare at jeg brukte en oransj. Måtte derfor borre opp hullet litt. Så stapte jeg bare pærene inni og koblet dem sammen med parkerinslysene. Synes det ble ganske bra, vertfall med kjøring med park og tåkelykter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Så bra ut det, så jeg måtte prøve det jeg også :) Tok ut blinklysene, på baksiden var det ett slags lite deksel som en bare kunne ta av, så var det allerede ett hull rett inn til reflektoren øverst på blinklyset. Dette fordi at på amrikanske primeraer er det en ekstra pære som standard. Hullet var litt for lite til pæren som jeg ville bruke. Brukte lik pære som det er i parkeringslysene 5 W, bare at jeg brukte en oransj. Måtte derfor borre opp hullet litt. Så stapte jeg bare pærene inni og koblet dem sammen med parkerinslysene. Synes det ble ganske bra, vertfall med kjøring med park og tåkelykter :) bilde da ? Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenhd Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Har ikke digitalkamera selv så jeg har ikke fått tatt bilde av det ennå. Får låne av en kompis en dag og slenge inn ett bilde her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg