forseth Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Har en komplett 1600 dieselmotor fra en vw golf I til salgs. Har sittet i en passat 84 mod de siste årene. Denne mangler kun innsug. Har ellers bare gått 50 000km. Har også dynamo, starter, ekspansjonstank, kjølevifte, varmeapparatvifte/radiator... Girkasse er ikke med. HBO 2000,- for alt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 er på utkikk etter en dieselgolf jeg? vet du om det og? :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forseth Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 er på utkikk etter en dieselgolf jeg? vet du om det og? :) nope, vet ikke det! hehe.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg