Gå til innhold

Konkurranse #23

Ranger emnet


spruCe

Anbefalte innlegg

Da er jeg så godt som ferdig. Noen kommentarer? Feilm forbedringer? Ting som MÅ bort? Tar imot alt! :boxing

Da er den nesten ferdig. Litt små ting. Kommentarer?

konkuranse%2023%20wip%202.jpg

X - Chrysler Neon 2.0i LE

-x - Neon Lys

-x - Racing Trekk fra USA

-x - Racing Girkule & Pedaler

-x - Bolt Annlegg (Torture tested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fin modd Arild525:D

 

har oppdatert min:) noen komments??

Ser bra ut det der! :) Gjør den ferdig, så vinner du igjenn! (Selv har jeg ikke mye sjanse...)

X - Chrysler Neon 2.0i LE

-x - Neon Lys

-x - Racing Trekk fra USA

-x - Racing Girkule & Pedaler

-x - Bolt Annlegg (Torture tested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neon muffler: syns ikke d va en så tøff modd som alle sir, ser ut som et skikkelig lappverk..Den ser veldig rar ut mange plassa, som f eks frontløkta på førersia å frontskjørte på førersia ser flat ut(strukke).. VELDIG hakkat i hulbuen i framkant.. Å nestn alle streka du har tengna ser blurry ut nån plassa.. Å flere plassa ser d ut som om d e en som har lekt seg med vinkelslipern... Grei nokk den monoviskern... Å gidd ikke nevne sideskjørte engang..

Syns d her va et stort steg tilbake ifårrhold til Alfaen..

 

Sitat jas: den blir tøff den...

Jeg fant ikke noen tydlige feil vertfall....

 

Viss ikke du finn nån tydelige feil så har du ikke sedd veldig godt på bildet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neon muffler: syns ikke d va en så tøff modd som alle sir, ser ut som et skikkelig lappverk..Den ser veldig rar ut mange plassa, som f eks frontløkta på førersia å frontskjørte på førersia ser flat ut(strukke).. VELDIG hakkat i hulbuen i framkant.. Å nestn alle streka du har tengna ser blurry ut nån plassa.. Å flere plassa ser d ut som om d e en som har lekt seg med vinkelslipern... Grei nokk den monoviskern... Å gidd ikke nevne sideskjørte engang..

Syns d her va et stort steg tilbake ifårrhold til Alfaen..

 

Sitat jas: den blir tøff den...

Jeg fant ikke noen tydlige feil vertfall....

 

Viss ikke du finn nån tydelige feil så har du ikke sedd veldig godt på bildet...

ehh, oook.... bildet har blitt litt kornete når jeg lå det ut(?) skjønner ikek hvorfor men, hva i helvete er galt med sideskjørtet???

skjønner ikke hva som er galt med lykta, har jo ikke lagt et frontskørt, så skjønner ikek problemet ditt:S og strekene, blury?!?! skulle tro du er missunnelig elr no, siden du bare klager. uansett, jeg synes den er kul, og hvis noen ikke liker den, så synd for dem:)

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke moddn va så bra som dem sir, må jo være litt negativ når alle andre e så sinnsykt positiv.. Sideskjørte ser falskt å kornat ut.. Å kan ikke akkuratt si at æ e mesunnelig vis d va d du trudde.. Løkta ser så altfor lys ut iforhold til restn (så den ser falsk ut) Men idean e jo forholdsvis god.. Å æ trur man kunne ha sedd de "spoileran" på andre sia åsså av frontskjørte(frontfangern) Whatevah... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke moddn va så bra som dem sir, må jo være litt negativ når alle andre e så sinnsykt positiv.. Sideskjørte ser falskt å kornat ut.. Å kan ikke akkuratt si at æ e mesunnelig vis d va d du trudde.. Løkta ser så altfor lys ut iforhold til restn (så den ser falsk ut) Men idean e jo forholdsvis god.. Å æ trur man kunne ha sedd de "spoileran" på andre sia åsså av frontskjørte(frontfangern) Whatevah... :)

oh man! sideskjørtet er fra en EKTE bil, det du kaller "kornete", er refleksjoner. de "spoilerne" (eller hva faan de heter) kom fra en bil i akkurat samma vinkel, og på den syntes de IKKE på andre sia;)

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med maa her. du har veldig gode ideer men utførelsen er ikke så bra dessverre. Frontfangeren har feil farge, og tilpassingen av den nye fangern til bilen er dårlig. veldig blurry og du ser skille veldig godt. Lyktene er forsåvidt gode, men de passer liksom ikke helt på bilen. panseret sine linjer kræsjer litt med lyktene. inn/uttaket på panseret er også feil farge. den er mere blå enn bilen. hjulbuen foran er blurry. sideskjørt er sikkert fra en ekte bil, men refleksjonene er altfor sterke, og den er også i feil farge. refleksjonene på siderutene er også feil, og spoileren er i feil vinkel

 

Husk, jeg sier ikke dette for å være slem eller noe sånt, jeg gjør det slik at man skal lære mer og bli enda flinkere

 

det at du sier maa er misunelig fordi han sier hva han mener, og viser deg hva som er feil blir bar dumt syns jeg. han prøver bare å hjelpe deg.

 

Btw: de "Spoilerne" dere nevner kalles Canards

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår