diskey Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Heisann, Jeg er har en -96 mod. 318i sedan med digital 2 delt air condition. Nå blåser det ikke kaldt i det hele tatt lenger. Hva er feil, og hva koster det og fikse? Syns vifte-anlegget ikke blåser like mye som før også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Heisann,Jeg er har en -96 mod. 318i sedan med digital 2 delt air condition. Nå blåser det ikke kaldt i det hele tatt lenger. Hva er feil, og hva koster det og fikse? Syns vifte-anlegget ikke blåser like mye som før også... Du er ikke tom for gass vel..? kanskje en sensor som har tatt kvelden..? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Hmm, muttern hadde problem med alt av kjøling/varme i bmw'n. Byttet termostaten, da var alt ok :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diskey Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 fikk en air-condition spesialist til å teste klima anlegget i bilen og alt var vist som det skulle, han mente det var "varmtvanns-ventilen" som måtte byttes. Ventilen var vistnok deffekt slik at anlegget blåste masse varm-luft når den skulle blåse kaldluft. Viste seg at når anlegget skulle prøve å holde 16c så blåste det ut luft med 36c heh. er det noen som vet hvor denne ventilen sitter og om den er vanskelig å skifte ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_328i Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Heisann,Jeg er har en -96 mod. 318i sedan med digital 2 delt air condition. Nå blåser det ikke kaldt i det hele tatt lenger. Hva er feil, og hva koster det og fikse? Syns vifte-anlegget ikke blåser like mye som før også... Jeg hadde og det problemet der med min aircondition. d kom ikke noe kaldt luft lenger... Jeg fikk noen på et bilverksted til å fylle på A/C gass og D kosta meg 1500kr for å fylle d opp igjen. Etter d, så funket alt som d skulle bortsett fra at vifta mi blåste og litt dårlig. Da ble jeg anbefalt å bytte Pollenfilteret og da ble d orntlig futt på vifta mi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg