desless Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Forsterkeren er skrudd fast i en tre plate i bagasjerommet, unde hattehyllen. Signal kablene går som sagt nå på passasjer siden, og rett i forsterkeren, på den ene siden. Altså, de er alene på den siden. På fører siden har jeg remote og strøm kabelen. Uten å krysse noen ledninger. Jord går rett i karosseriet under. Vet ikke hva som er gale. Tror ikke det hjelper noe med alu folie nå altså. Kan være spilleren ja... Eller at den er dårlig jordet. Kommer også en slags rumling når jeg skifter spor på cd fks. Men synes faktisk det ble verre nå. Vet ikke, og aner lite... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Har du prøvd å dra av kablene fremme på spilleren ? Hvis problemet forsvinner da - er det jo spilleren som er galen. Da kan du prøve å dra frem en jord fra jordingen på forst. til jordingen på spilleren. Det har jeg hørt skal hjelpe. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desless Skrevet Mars 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Du mener jeg skal dra ut signal kablene i spilleren framme. Og vist støyen forsvinner! Så er det spilleren? Forstod ikke helt det du mente med jordingen, kan du forklare det litt bedre? Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Originally posted by desless Du mener jeg skal dra ut signal kablene i spilleren framme. Og vist støyen forsvinner! Så er det spilleren? Forstod ikke helt det du mente med jordingen, kan du forklare det litt bedre? Takk :) Det han mener er dra ut signal kabelen fra spilleren og prøv om støyen forsvinner, vis den gjør det så er det kansje jorings kabelen inne i spilleren som er feilen (pioner hadde litt problemer med det før) vis støyen ikke forsvinner så dra ut kabelen fra forsterkeren forsvinner den ikke da er det forsterkeren, vis den forsvinner er det bare og prøve og bytte til en bedre signalkabel eller skjerme den du har.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 har cdspilleren din en ekstra utgang til jording? om den har det, kjør den rett i jord så skal susinga + skurringa v/ sporskifte forsvinne.. har den derimot IKKE det er det mest sannsynlig noe gørra jording inne i cdspilleren siden du hører når du bytter spor. ta den med på et serviceverksted og be dem sjekke jordinga på den! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Og gjør som jeg har nevnt snart 10 ganger her inne.. Legg opp en tynn ledning imellom jordings pkt til forsterkeren, og spilleren, og gjerne helt frem til batteriet... Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desless Skrevet Mars 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Det er ikke støy når jeg har signal kablene ute av forsterkeren. Har ikke testet ute av spilleren. Men tror kanskje det er selve spilleren som suger sinnsykt. En gammel Panasonic spiller. Signal kablene er helt alene på ene siden nå, skal være minimalt med støy der. Men kan være en ødelagt kabel. Men skal på en bilradio spesialist butikk på mandag. De skulle teste spilleren min da. Får se hva utfallet blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by desless Det er ikke støy når jeg har signal kablene ute av forsterkeren. Har ikke testet ute av spilleren. Men tror kanskje det er selve spilleren som suger sinnsykt. En gammel Panasonic spiller. Signal kablene er helt alene på ene siden nå, skal være minimalt med støy der. Men kan være en ødelagt kabel. Men skal på en bilradio spesialist butikk på mandag. De skulle teste spilleren min da. Får se hva utfallet blir. JA tipper det er spilleren som er litt def da.. Man kan kvitte seg med litt støy med å jorde signalkabelen.. Da kobler du en leding til gods og til på ringen på fonokabelen.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsenrr Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 ok ser dette er en mega gammel tråd! men uansett jeg har testet med phonokabel ut av både spiller og forsterker! støyer fortsatt! støyet kom forsovidt da jeg byttet forsterker. men er forsterkeren da defekt eller bare forstyrrer den phonokabel eller noe? Siter Audi A4 95 1,8 x Honda Civic 93 1,5 Vtec x Ford Orion 87 1,6 x Mitsubishi Eclipse 97 x VW Passat 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg