Morten 3 Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Er det noen som vet om takluka/mekanismen til en Audi 80 mod90 passer rett på en golf2? yodude Det er slik type. [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Passer den. Er bare ikke helt sikker på hvordan man gjør det. Men skal gjøre det på min egen etterhvert :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Ok takk for svaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Svaret er dessverre nei. Takluka på Type 89 har et annet format enn den på G2. Derimot passer luka og hele mekanismeleamikket fra Audi Type 81/85 og Passat 32b rett i. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Luka mi er til lakk. Skal prøve å få lage guide om dette når jeg monterer luka på fredag. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 det er bra. yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 hmm.. jeg hadde 2 veis på en av mine golf 2. Den var vistnok fra en audi 80, eller 90. Husker ikke helt. Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg