Gå til innhold

Gatebil @ Rudskogen


Subwoofah

Anbefalte innlegg

Der får vinke til Lightningen eller en svart A3 da den kjører forbi hele køen på lørdagen da ;)

 

Jeg skal i allefall ikke kjøre for fort til og fra rudskogen, med tanke på det kommer til å ligge snut i veikanten med laser-pistolen sin...

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal i allefall ikke kjøre for fort til og fra rudskogen, med tanke på det kommer til å ligge snut i veikanten med laser-pistolen sin...

Tenkte på køen inn på rudskogen jeg. Vakta skylder meg noen tjenester... :D

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kjenner eieren av Gatebil.no.. :driving

Så da går det nok greit og komme inn uansett hvor mye folk som er der.

:P jajaja :P Skal du kjøre på banen eller?

 

BTW. Så jeg du suste forbi sandvika her i går kveld ;)

 

Edit: Les igjenom hele posten å svare etter på er en fin ting... så du kanskje skal kjøre på imorgen ;)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P jajaja :P Skal du kjøre på banen eller?

 

BTW. Så jeg du suste forbi sandvika her i går kveld ;)

 

Edit: Les igjenom hele posten å svare etter på er en fin ting... så du kanskje skal kjøre på imorgen ;)

Lese er vel ikke akkurat min sterkeste side, spesielt når jeg har jobbet siden kl4 igår morges. Ja jeg skal kjøre, drar aldri på treff uten og lufte skuta litt. Er ikke så int i show and shine avdelinga. Skal du ut og kjøre??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lese er vel ikke akkurat min sterkeste side, spesielt når jeg har jobbet siden kl4 igår morges. Ja jeg skal kjøre, drar aldri på treff uten og lufte skuta litt. Er ikke så int i show and shine avdelinga. Skal du ut og kjøre??

Nei har aldri vært på bane med bil før. Må nok trene litt først ;)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i allefall ikke kjøre for fort til og fra rudskogen, med tanke på det kommer til å ligge snut i veikanten med laser-pistolen sin...

 

samme tanken eg hadde.... skal innrømme at eg kjørte fort og gale men det eg var mest overrasket over var at eg kunne kjøre 130 mil denne helgen og einaste utrykningskjøretøyet eg såg utenom de politibilene på Rudskogen området var ein sykebil som bare var ute og rånte ein tur... merkelig at de ikkje hadde laser/radar/promille kontroll til/fra treffet... og denne tiden er liksom tiden for årets "promille aksjon"...

 

men eg veit om minst ein som mista lappen inne på området for promille.... han skulle bare flytte bilen 2 til 3m for å lyse på noken jenter som strippet på eit busstak... kiipt...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte ned kl 15 på lørdag og dro hjem igjen kl. 02. Så bare en radar ved moss når jeg kjørte hjem. gikk pent for seg uansett.. Så ingen av primerafolk dere nede. Hadde også vært fett om p10turbo hadde kjørt på lørdagen, vil se bilen hans i action... Var hvertfall et bra arangement sånn stortsett syntes jeg, men det kunne godt ha vært litt billigre.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen av dere Primera bilder eller var dere opptatt med å inspisere bygdetøser fra Indre Østfold? ;)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår