Golf jenta Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Kjører stille og rolig en dag, men plutseli går den besjerk!! Turtallet går opp til 4000 og så ned til 500. Og den "hopper" seg frem. Da jeg var ute i går fant jeg ut at før den begynner å hoppe stiger turtallet en del. Kan dette ha en sammen heng? Det er en 90 mod 1,8 GL golf. Har problemer med turtallet andre ganger. Da "Låser" det seg på opptil 4500 ommdreininger, og gir seg ikke før jeg stikker huet under panseret og dytter tilbake gassen manuelt. -------------------------------------------------------------------------------- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 kjører du med platåsko? ;) må vel være en eller annen grunn til at gasswireren låser seg.. at wiren ikke blir med tilbake når du slipper gassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Antar du har innsprøytning siden det er en 90 modell. Når du dytter tilbake gassen framme i motorrommet. Er wiren slakk eller stram da? Er den stram, sjekk om det ikke er noen knekker på wire-strømpa, evt. bytt/smør opp gasswiren. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf jenta Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Er stram ja... Har prøvd å smøre opp til flere ganger, så da er det verkstedet neste :) Men henger det sammen med at turtallet plutselig går frem og tilbake? Eller kan det være den elektriske hjerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg