stev-1 Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 jeg har prøvet og tegne en bil som noen av de andre har prøvd på... har glemt hjul boltene forand og bakdør... vær snill... Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Jau da, kul. For kantete. Du bør være mere nøye, og kanskje zoome inn mere. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Volvo er veldig kantete, men ikke så kantete :) Lær deg pen tool på en ordentlig måte, så blir det bra! Stå på! :boxing Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Volvo er veldig kantete, men ikke så kantete :) Lær deg pen tool på en ordentlig måte, så blir det bra! Stå på! :boxing Pen tool? Bruker line tool her da. http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm gå på cartooning for tut. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Pen tool? Bruker line tool her da. http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm gå på cartooning for tut. Det går også, men da er mye mer vanskelig å få linjene til å treffe hvernadre etterpå. Kan bli veldig skeft... Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 ingen som har prøvd sketcup? http://www.sketchup.com/ har lagd èn bil i 3d :cool: Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Det går også, men da er mye mer vanskelig å få linjene til å treffe hvernadre etterpå. Kan bli veldig skeft... Neida ingen problemer å bruke line tool det er det jeg bruker, men det krever at du er litt mer nøye og sommer godt inn på detaljer. Skal ikke ødlegge tråden din stev-1, men jeg legger ut bilde av en volvo jeg har tegna med line tool er da ikke så verst dette etter de tilbake meldningen jeg har fått. vist du ikke vil ha den her fjerner jeg den !! Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Kul teging, men det hadde gjort seg med farger:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg