Gå til innhold

Skjer med Celica forumet a?

Ranger emnet


Ane

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Standard priser for valsing av buer er vel rundt 2-400kr pr bue. Men er sikkert noen som er villige til å ta seg mer betalt

 

Hehe.... Tror ikke det er no vanskelig å finne en eller annen apekatt som er villig til å ta mer penger nei hehe :bump Men tusen takk for infoen Vagen :pray hehe

Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska du legge inn bilder så må du legge det på en server/nettsted og linke bildet.

 

Du kan få gratis bilde plass på http://www.photobucket.com

Når du har fått lastet opp bildet til kontoen er det bare å bruke IMG adressen som står under bildet og lime inn i vedlegget ditt i threaden.

- 1985 Toyota Land Cruiser

- 1960 Opel Olympia P1

- 1986 Toyota Celica, Gt(avskilta)

- 1982 Toyota Carina, Dx(avskilta av onkel politi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg oxo syns at noe nyere er det man skal style, men folk er jo forskjellige. Dessuten går man VIRKELIG inn for å få no fett ut av det så klarer man nok å få folk til å ta en ekstra titt... Når alle folka i Golf I klarer det hvorfor skulle ikke vi klare det? Sier stå på og få inn no bilder her yodude

Kanskje jeg skal slutte å mase på alle andre om bilder og få tatt litt selv oxo :bump

Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har vel sagt det to eller tre ganger at jeg skal legge inn bilder, kommer det no bilder? Nei drunk Er for opptatt med å :cab rundt... Men jeg skal finne fram kameraet og prøve å få tatt no bilder VELDIG snart... Har bestilt sub, forsterker og ny CD spiller. Og TROR du ikke det ble forsinka pga at de ikke hadde det på lager... Men de regna med å få det inn til den 3 august. Får bare vente da :( Men så begynner bygginga og det skal tas bilder av gutta! LOVER at det kommer bilder fra meg ganske snart...

Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje norges peneste, av siste generasjon karosseri, er til salgs...

 

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=6857

 

Bilder der.

 

 

Var vel tilsalgs. Skal beholdes ett år til visstnok.

 

Kan slenge ut ett par bilder av x celicaen min når jeg kommer på min pc igjen. Viss det er stemning for det. (driter i hva nye eieren mener om det yodude )

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel tilsalgs. Skal beholdes ett år til visstnok.

 

Kan slenge ut ett par bilder av x celicaen min når jeg kommer på min pc igjen. Viss det er stemning for det. (driter i hva nye eieren mener om det)

 

Er alltid stemning for bilder vettu GT_Rider :)

Og gjett hva a gutta, jeg har faktisk fått batterier til kameraet :P Så hvis været klarner opp nå så kan jeg ta no bilder ganske snart :)

Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår