Gå til innhold

Skjer med Celica forumet a?

Ranger emnet


Ane

Anbefalte innlegg

Syns det var lite liv her inne så hvorfor ikke prøve å skape litt?! Jeg kunne tenke meg å få se litt bilder av alle de kule Celicaene som er der ute, orginal eller styla spiller ingen rolle... Kan være en grei måte å få ideer på, og hvis ikke så er det alltid litt artig med bil bilder :)

Kanskje jeg skal prøve å få ut fingern og legge ut no bilder oxo :P er ikke bare bare å skaffe batterier til digital kameraet ;) hehe

Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Drit digg den da... Noen som kan låne meg 150 000? :pray Hehe... Er ikke helt sikker på hvordan man legger inn bilder selv, men sikkert noen på forumet som kan være til hjelpt og skulle ikke det være det så kan du legge dem inn på en internettside og linke til den ;)

Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er drit snasne biler orginalt... Blir 100 ganger bedre med styling :D Gleder meg skikkelig til neste lønning så jeg kan få skikkelig anlegg og begynne å tenke på fangere og skjørt =)

Brukte 1.5 timer på å polere bilen igår, ble knall bra resultat... Stolt av min hittil ORGINALE Celica ;)

Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr ISO. Er vel bare å søke høyt og lavt etter en Celica det... Fant min på AutoDB.no Og nå så har jeg begynt sparinga av penger til styling :) Syns litt av opplevelsen er å style selv jeg da, så det blir en litt egen touch på det, men folk er forskjellige... Noen som har no tips på hvordan å style opp interiøret litt i bilen eller? Små tips?

Har tenkt på å fjerne askebegeret bak og trekke inn "hulrommet" der med skai og, sette inn ett lys, samt få inn ett Toyota merke der. Så det blir lyst opp. Høres bra ut eller?

Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr ISO. Er vel bare å søke høyt og lavt etter en Celica det... Fant min på AutoDB.no Og nå så har jeg begynt sparinga av penger til styling :) Syns litt av opplevelsen er å style selv jeg da, så det blir en litt egen touch på det, men folk er forskjellige... Noen som har no tips på hvordan å style opp interiøret litt i bilen eller? Små tips?

Har tenkt på å fjerne askebegeret bak og trekke inn "hulrommet" der med skai og, sette inn ett lys, samt få inn ett Toyota merke der. Så det blir lyst opp. Høres bra ut eller?

 

Høres dritfettt ut det ja... :) Men har du noen andre planer da?

Har et bilde av en stein rå Celica 94-98 m.o.d er ikke sikker på hvilken av de det er. Men du vet vel ikke hvordan jeg skal få lagt det inn a? :confused:

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre planer? Skal jeg love deg hehe... Alt jeg tjener av penger skal på ett eller annet vis brukes på bilen ;) Først på planen står anlegg, og det er vel klart i august engang. Deretter er felger det neste "prosjektet". Noen forslag til kule felger? Og er det dyrt å begynne å valse hjulbuene for å få plass til ett par fete 18" eller 19" felger?

Og etter at felgene er på plass begynner eventyret: effektanlegg og utvendig styling... Håper det blir like bra som jeg ser det for meg hehe :pray

Innvendig i bilen har jeg ikke tenkt så mye på hva jeg skal gjøre ennå, men tar gjerne i mot forslag på idéer :) Aner ikke hvordan man får lagt inn bilder her på forumet nei :(

Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre planer? Skal jeg love deg hehe... Alt jeg tjener av penger skal på ett eller annet vis brukes på bilen ;) Først på planen står anlegg, og det er vel klart i august engang. Deretter er felger det neste "prosjektet". Noen forslag til kule felger? Og er det dyrt å begynne å valse hjulbuene for å få plass til ett par fete 18" eller 19" felger?

Og etter at felgene er på plass begynner eventyret: effektanlegg og utvendig styling... Håper det blir like bra som jeg ser det for meg hehe :pray

Innvendig i bilen har jeg ikke tenkt så mye på hva jeg skal gjøre ennå, men tar gjerne i mot forslag på idéer :) Aner ikke hvordan man får lagt inn bilder her på forumet nei :(

 

Standard priser for valsing av buer er vel rundt 2-400kr pr bue. Men er sikkert noen som er villige til å ta seg mer betalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vagen: Prøvde å ringe deg en dag her. Du tok desverre ikke telefonen da. Problemet mitt at jeg jobber 16-20 denne uken. Vanskelig å rekke å ringe.

Har du solgt bilen?

 

Nei, har den enda. Du kan sende meg en PM her f.eks hvis det er noe du lurer på. Bilen står i oslo forresten (ser det står trondheim i profilen din).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår