dinge Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 da starter jeg med bilen min. jeg har fått tak i en skyline gt-r bnr32 jeg skal begyne på i morgen om det går etter planen. er ikke sikker på om det blir så bra ettersom dette er den første bilen jeg skal bygge! men håper det blir et bra resultat til slutt:) bilder kommer i løpet av morgendagen eller dagen etter der igjen på grunn av manglende kamera. takker oter11 for kjøpet.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Kult. Skal følge med på den. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Er det Tamiya-settet oter11 hadde? Kjøpte du med stylinga også? Bare bruk god tid og være nøyaktig så blir det nok bra! Det dummeste man kan gjøre er å forhaste seg og fortsette før lim / maling har tørket. :) Lykke til! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Er det Tamiya-settet oter11 hadde? Kjøpte du med stylinga også?Bare bruk god tid og være nøyaktig så blir det nok bra! Det dummeste man kan gjøre er å forhaste seg og fortsette før lim / maling har tørket. :) Lykke til! nei,det er ikke det samme,han kjøpte skyline r32. har det andre settet enda,venter på å bli bygd sammen med de ca 150 andre settene jeg har :D Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 takk for det!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 er blitt forsinkelser på bilder pga mangel på kamera i det siste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 det tar sikkert en stund til det kommer bilder og! kameraet er ca 150mil unna akkurat nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 har fått starta på bilen og kommet godt igang. beklager størrelsen på bildene men jeg gadd ikke minske de:P kommer noen bilder nedover her nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 her er undrestellet lakka og piffa opp litt men ble alldeles ikke fornøy med resultatet. bomma litt med malinges,så prøvde og flekke over,MEN uten held. så jeg tror jeg skal gjøre det oppigjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 så med litt bremser. litt om hvordan bilen kommer til og se ut. ett fremme ett bak og fra siden. kom med komentarer! vet jeg ikke er verdensmester:Phehe og ikke klag på store bilder Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 ble litt tull med bildene gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg