skatergirl Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Fredag hadde jeg bilen min stående på Jessheim på baksiden av kulturhuset. Naiv som jeg er tror jeg at vi lever i en fredfull og koselig verden, så en del ting jeg egentlig var ganske glad i og ville beholde (pc'n min, radio/cd-spiller, klær, bøker etc.) lå i bilen en stund alene. Helt til noen kom og tok med seg abolutt alt av løst inventar (borsett fra fra vognkortet).. Hvis noen tilfeldigvis har sett eller hørt noe, så ville jeg bli veldig glad for opplysnigner - aller mest glad for å få tilbake tingene mine.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Må bare få kondolere Tyver :aug: Men, for syns skyld syns jeg du burde opplyse litt om hvilken bil det ble stjålet ifra osv, hjelper kanskje på.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Står RX7 på profilen.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skatergirl Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Rx-7'n er en liten lekebil... bilen min er ikke fult så fancy, en mazda B2000. Rullende reklame for husquerna og mazdafun. Innholdet i bilen var nok mer spennende enn selve bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg