Oleee Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Hehe, du får prøve å lokke med deg Ilias og Steffen, vertfall.. :) Vet dere det ikke? Illias har solgt bilen sin for leeengst! :violin: Ble solgt i mai en gang, går vel rundt Lillestrøm området nå.. Sly kjenner jeg ikke til utenom forumet. Han har heller ikke vært så aktiv på forumet lenger, hm.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Hm, hørte rykter om det, men tvangsfortrengte det.. :D Har han handla noe nytt..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Hm, hørte rykter om det, men tvangsfortrengte det.. :DHar han handla noe nytt..? Hehe! Han kjører bare rundt i jobb-bilen nå om dagen, men han sikler på en japse da seff ;) Sorry all OT'en...:offtopic Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 fader.. hadde du lagt ut bildene alt? tenkte jeg skulle gjøre det jeg og men.. de var jo her.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Kjapt ute med pene bilder, vet du.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Men du, nå som bilen har blitt fin, da er det jo på tide å tenke på interiør, understell og motor? -VR6 skinninteriør -Fullt sett med stabstag -VR6 motor Hadde dette vært noe og tenke på? :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Men du, nå som bilen har blitt fin, da er det jo på tide å tenke på interiør, understell og motor? -VR6 skinninteriør -Fullt sett med stabstag -VR6 motor Hadde dette vært noe og tenke på? :respect jaaa dee peeeeenga ;p hardt og være student? hihi Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Men du, nå som bilen har blitt fin, da er det jo på tide å tenke på interiør, understell og motor? -VR6 skinninteriør -Fullt sett med stabstag -VR6 motor Hadde dette vært noe og tenke på? :respect Hehe, jo takk, tankene er der, men som zuhr sier, å ha bil i tillegg til å være student er ikke det letteste.. :P Men har veldig lyst på alt du nevner.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Skjer ikke så mye annet for tiden enn bilder.. :) (tatt av en kamerat med Nikon D50 ellerno) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 nice:) gla i skibladnerhusen?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hehe, jepp.. :P Måtte ha en plass det var litt lys, og tenkte det var bedre der enn parkeringshuset ved Kallerudhallen.. :P Ser forøvrig at jeg trenger mer senk fremme.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hehe, jepp.. :PMåtte ha en plass det var litt lys, og tenkte det var bedre der enn parkeringshuset ved Kallerudhallen.. :P Ser forøvrig at jeg trenger mer senk fremme.. hehe,ja,men det er jo fint å ta bilder der:) senk er bra;):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Pene bilder ja. Men tror ikke du får kommet vekk ifra at bilen din er sigen i ræva jeg:op: Montert justerbart, men enda så er den sigen. Hehe. Klassiske Marvil-looken:) Skru det til bunns foran og bak, så tenker jeg det blir akkurat passe:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 fuuck a :D nå angrer jeg på at jeg var for trøtt i går kveld :P bra bilder! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Pene bilder ja. Men tror ikke du får kommet vekk ifra at bilen din er sigen i ræva jeg:op: Montert justerbart, men enda så er den sigen. Hehe. Klassiske Marvil-looken:) Skru det til bunns foran og bak, så tenker jeg det blir akkurat passe:) Hehe, tror bilen liker å være sigen, den blir vertfall det uansett åssen jeg skrur.. :D Det hadde vel noe med at jeg hadde skrudd den såpass langt ned at jeg ikke kom inn på grava på BT, og den var omgitt av en 7,5cm høy kant, og i papirene stod det at det måtte være 8, så da ble jeg ledd av og vinka ut igjen.. :P Så da måtte den heves litt igjen, og så tok jeg hjulstillingskontroll, så da vet jeg ikke hvor mye jeg kan skru ned igjen fremme uten å måtte ha ny kontroll.. @olehenri; Hehe, ja, du skulle nok tatt turen nedover.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg