Gå til innhold

Da var bilen min ødelagt :(


sony606

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Off..det her er liksom det siste man vil..Det virka jo som du endelig hadde fått styr på bilen etter å ha hatt mer enn din del av problemer..men så skjer det sånt :\

 

Det gikk vel hvertfall bra med alle, bortsett fra bilen da..se på det bildet der den står på hengeren..så lei seg. Den vet at du skal kvitte deg med den nå :(

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

audi S4 = blyytung Vectra 4x4 = forferdelig mye feil med alt mulig, spesiellt 4x4 systemet.

 

 

Min bil = RASK og morro :D .. Du skal få spesial pris på den om du lover å ta vare på den.....

 

Send meg en mail iallefall så skal du få høre..

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, har sett på den. men syns ærlig talt ikke den er verdt 120 tusen.

 

men jah, S4 er blytung, men en veldig fin bil syns jeg, fant en 4,2L med 280hk igår :)

 

men who knows, fant også en fin mitsubitsi(ingen anelse hvordan det skrives) eclipse 4x4 turbo :D

 

http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc=1120521026726?finnkode=5764237&sid=3amZB7aXw492168&pos=365&tot=425&page=13 heh, ingenting med primera forumet å gjøre, menmen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, det kan vel diskuteres. En original gt uten overhalet motor går i snitt for 70k eller no.. kanskje mer

 

Min er 100% med bortimot ny motor og et tonn med utstyr.. men men.. øyet som ser

 

har iallefall fått bud på 105k så byr du over det er bilen din........

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår