Vault Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Hehehe, glad man kjenner folk som man kan ha den registrert på hellothere slipper det ,har jernbaneforsikring:D Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Det ser hvertfall ut som sommer :rolleyes: Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Fra IDCN`s treff. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Et par bilder av den nye slegga... båthavna i Drøbak jo! :D Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 får hive meg på jeg oxo da... bilde av integran'n min fra i høst når jeg fikk den... legger ved et skikkelig sommerbilde av forrige bilen min oxo... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Fra IDCN`s treff. men bor ikke du på svalbard?? er det bilde ifra svalbard.. Har selv hvert der før, kan ikke huske det var så mange trær.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 ØØØØ? Det er ingen trær på Svalbard og det står nå "Fra IDCN`s treff." i overskriften. :D Neida, det er tatt på Gardermoen i sommer som var. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg