Gå til innhold

Hiv ut sommerbilder av bilen DIN

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Aner jeg litt frekk-heter her.... knock

 

neida...syns det er bra folk har forskjellige meninger om bilen min.....

 

en liten frekkhet kanskje :rolleyes:

 

synes bimmer'n din er tøff =) men kan ikke si at det er den feteste jeg har sett ;)

 

sykla forbi den i dag btw, når den stod utenfor huset ditt, ganske pimp;)

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei texx.

 

cool golf, vældi låg. Hvilket merke er felga dine? har sett sånne en gang før på en corrado. Veldig tidsriktig med revolution nav, men har aldri sett ekte vare med så bred og blank kant.... har lyst på slike sjøl, men de må ha boltsirkel 5x98 el 5x100 og ha mellom 15 og 20mm innpress.

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

 

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei texx.

 

cool golf, vældi låg. Hvilket merke er felga dine? har sett sånne en gang før på en corrado. Veldig tidsriktig med revolution nav, men har aldri sett ekte vare med så bred og blank kant.... har lyst på slike sjøl, men de må ha boltsirkel 5x98 el 5x100 og ha mellom 15 og 20mm innpress.

 

Schmidt felger hvis jeg ikke tar grundig feil?

husker dog ikke hva modellen heter :( :microsoft

s2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns også bilen din er rå eirik. fikk sett den live på rudskogen og de felga og lakken er rå!!

 

btw: funnet ut noe om rallyfronten?

 

Takker for det..:) lakken er noe dritt....gikk forbi en hund intill bilen min i går endte med 4 riper....fargen spiser riper....:(

 

Ang. rallyfronten har jeg ikke funnet ut så mye mer en grillen desverre.....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår