Darty Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Ok, nå må jeg hjelpe mamma litt.. :D Hun har en Micra. Når hun stopper i kryss eller andre plasser kveles bilen ofte.. Jeg har prøvd å skifte forgasser fra min micra til hennes, men det samme skjer.. Har også prøvd å stille på tomgangsskruen.. Noen som kanskje vet hva det kan være som er galt? Jeg tenkte at det var denne "luftmåleren" som var feil, og dermed gjorde at den fikk for lite bensin eller for mye? Jeg vet ikke en gang om det er sånn at den måler det selv engang. Har egentlig ganske lite kunnskap innen micra :P Takk for svar :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggy Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Kan høres ut som falsk luft - lekkasje i vakumsystemet. Store lekkasjer kan en kanskje se/høre, ellers: Ta en boks startgass og spray på vakumledningene. "Kvikner " motoren til har du funnet lekkasjen. Håper det et lekkasje og ikke feil i motorelektronikken din, for det koster fort en del tusen. Lykke til! Siter 64 Thunderbird ht 390/C4 99 V70 2,0 propan 92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil x-66 Mustang ht 289/C4 2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Bilen skal sikkert kastes snart, så om det er noe som koster en formue er det bare å glemme det :P Men tusen takk for svar! Skal ut å teste dette senere! :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg