-cardudde- Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Hey! Var innom USA's volkswagen hjemmeside. Så fant jeg ut nye Golf 5 ikke var der..noen som vet hvorfor? Er ikke Golf 5 ute i det Amerikanske markedet? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 vwvortex.com har jo Golf & Jetta V-forum så den er nok i salg der... http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=142 Jetta V ligger forresten på VW USA's side. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Oja ok. Ja, så at Jettaen var der , men rart at ikke Golf V var der:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Golf eller Rabbit som den også heter der :P mener jeg bestemt blir byttet ut senere i år .. (tar jeg ikke feil er det en ny fabrikk som skal bygges i usa eller mexico) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg