TommyTott Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 lotus elise. kunne vært litt enklere hvis du ikke hadde postet et så big-ass bilde... Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Trodde bilde var mindre når jeg postet.. men men.. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skeken Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Det er en Lotus S2 Exige. Skiller seg fra Elise (som også kan fås med hardtop) ved at den har front splitter og hekkspoiler. Heftige saker til en forholdsvis rimelig penge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Det er en Lotus S2 Exige. Skiller seg fra Elise (som også kan fås med hardtop) ved at den har front splitter og hekkspoiler. Heftige saker til en forholdsvis rimelig penge... Exige er korrekt!! Fine biler det der. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Det er en Lotus S2 Exige. Skiller seg fra Elise (som også kan fås med hardtop) ved at den har front splitter og hekkspoiler. Heftige saker til en forholdsvis rimelig penge... Litt bedre bremser og tror jeg... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skeken Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Litt bedre bremser og tror jeg... ;) Stemmer. Exige er oppsatt med mer race-spec enn Elise. Men likevel er Elise faktisk litt raskere på rette strekker pga. lavere vekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1303S Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Hvis jeg ikke tar helt feil, så går den der i Oslo (nærmere bestemt i bogstadveien). Er en fyr der oppe som hadde en vanlig Elise først, men solgte den og kjøpte seg en Exige. Siter ChristianPF-Racing.no -11 VW Golf 4 motion stv-10 VW Golf TDi-74 1303S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Ser ut som bildet er tatt i London eller.no spør du meg... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Ser ut som bildet er tatt i London eller.no spør du meg... filnavnet til bildet er ett godt hint :hello: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Så er det veldig skjeldent man finner engelsk telefonkiosker i oslo, masse engelsk skrift og et engelsk t-bane skilt... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Lotus Elise/ Exige og TVR er ikke akkurat ett skjeldent syn i London, for hvert gate hjørne som kommer så står det en eller annen av de over nevnte :popcorn Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 2004/2005 Lotus Exige S2 er det. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Litt bedre bremser og tror jeg... ;) Samme bremsene som Vanlig Elise S1/S2 har... Muligens 4pot caliper foran og 2 pot bak, framfor STD S2's 2pot foran og 1pot bak.. (mulig den Exigen jeg så var modifisert) Skivene er like store.. 288x27mm rundt om hele. Exigen er en del tyngre enn elise. ikke pga arodynamiken, men pga sentrallås. ac, kopphodler, el-vindu og cd med mp3 od 4/6 høyttalere (ABS / ESP er optional) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Så er det veldig skjeldent man finner engelsk telefonkiosker i oslo, masse engelsk skrift og et engelsk t-bane skilt... eller venstrekjøring for den saks skyld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg