Gå til innhold

noen synspukter?

primeraGtR

Anbefalte innlegg

Ser jeg et par jenter i bakgrunnen (speilrefleks). Har du glemt å legge inn bilder av dem? :iconsm

Ellers veldig fin P10 du har. Likte godt potten. :)

hehehehehe Devil ja hvor er jentene ?????

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken Primera det der. Jeg må si meg enig i at R'en bør av, men hver sin smak. Ellers er jo bilen veldig pen :)

Og ja, jeg får slenge meg på lasset jeg og.

Trinn 1: Finn tilbake jentene på bildet.

Trinn 2: Ta av ovenfor nevnte jenter alle skarpe..eh, ja..alt.

Trinn 3: Legg jente (1) og jente (2) i passende posisjoner på panseret på gjeldende Primera.

Trinn 4: Hent kamera. Pek på jenter (1 & 2) med kameralinsen. Trykk på utløserknappen (fniiis).

Trinn 5: Gå til gjeldende bildelagrings-server. Last opp bilder.

Trinn 6: Del bilder med gjeldende del av http://www.Bilforumet.net.

:D

(Off topic som fanken i havet..men litt morro må man vel ha? Fin bil uansett:) )

(Edit: Hvis vi ser feil hele gjengen, og det der bare er kameratene dine, blir dette Primera-forumet's hittil flaueste tråd)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som nemd var "R" en litt for mye wannabe,kvar sin smak da...nissan merket bak kunne og blitt byttet om eller fjernet!kor har du ordna den nederste delen på spoileren(lippa)?:)

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gt-r merket står der bare midlertidig;) og anntenna skal bort. Catcilleren skal og fjernes den blir nope vannvittig overstyrt!!! ;) pottaq smelter en god del ja med det skjærer jeg vekk etter hvert. den er smeltet ferdig nå!§ 5"ja større får du ikke! ;;;;;;) nissan merket bak blir stående!

og jentene er dama mi og mora mi! ;) hehe!!

Nissan 200sx s14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider