O_neal Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Fatteren har sagt at han skal betale for sandblåsing og lakering av rustskadene på bilen og jeg har alltid hatt lyst til å få fangeren bak og framme i samme farge som bilen isteden for svart. Til dere som har gjort dette. Hva pris forhold dere dere til? Jeg tenker på at de gjør all jobben. Et spm til, lakerer dere lippene nede framme også eller bare "hoved"fangeren? Takk for alle svar! :) Siter MVH Preben Grahl - 99 VW Bora - 94 VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 ska du ha begge fangerene i samma farge som bilen, uten noe svart.. det koster endel på ett lakkeringsverksted. iallefall hvis de ska gjøre alt.. Dette svarte er jo slik rugglete, ikke glatt overflate.. Derfor må mye primer (grunning) til, pluss en spes plastgrunning først så det ikke flasser av igjen....så blir endel timer.. På jobben koster no slikt ca 3-4 tusen..Å det er en rimlig pris.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O_neal Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Takk, da har jeg hvertfall noe å forholde meg til! :) Siter MVH Preben Grahl - 99 VW Bora - 94 VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg