Eiriken Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Vet ikke hva jeg tørr og sette inn her, ialefall ikke at noe selges!!! Har en svart 244 81 mod med en b230e motor(tror jeg)som det er satt på turbo og forgasser på, den blir muligens hugd opp i løpet av uken, eller noen som vil bytte mot noe? Åpen for alle forslag. turboen er ok gammel saab intercooler gasser med trykkboks sprøytet sort med lakksprøyte, men mye støv. Årsavgift betalt¨ eu i aug[/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 bytte i min 244 77mod? er skyldig ei årsavgift for i år :( men har skilter på den men har usa front på montert halv ferdig prosjekt, må lakkeres.. send pm om interesse`? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Halloen , har en ganske pen VOLVO 760 GLE som har stått b230ET i , denne står for tida uten motor! ganske pen bil , svart , hvite blink rundt hele , røde baklys, refleksplate , addon vinge bak , grøftelys , el-vindu , el-speil , sentrallås osv! ganske rå bil! eneste den mangler er en rå turbomotor! intr å bytte kanskje i bilen din? Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Halloen , har en ganske pen VOLVO 760 GLE som har stått b230ET i , denne står for tida uten motor! ganske pen bil , svart , hvite blink rundt hele , røde baklys, refleksplate , addon vinge bak , grøftelys , el-vindu , el-speil , sentrallås osv! ganske rå bil! eneste den mangler er en rå turbomotor! intr å bytte kanskje i bilen din? litt offtopic, men ken du spørr:P? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 litt offtopic, men ken du spørr:P? Han svarte jo til trådstarter vil jeg tro. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Han svarte jo til trådstarter vil jeg tro. vill nokk tru de ja:P Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 spurte han som ville ha bort svartevolvoen ja, men andre som er intr da ? Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 spurte han som ville ha bort svartevolvoen ja, men andre som er intr da ? Ja, jeg er interessert :D Men det blir litt langt unna, også trur jeg at jeg kanskje skal få ferdig et par andre prosjekter først... Leier hovedetasjen i et hus, og nå har jeg bare 5 biler stående i hagen... :rolleyes: (242'n som er rullende prosjekt, 245'n som akkurat er ferdig fiksa til å bli bruksbil igjen, 245 delebil, mb 280se som er under oppussing(skal selges når den er ferdig) og en annen mb 280se som skal gåes over og selges. Hjelp.) Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 kan bytte i min? er open for alle forslag:P berre lyst på nåke nytt :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Gåen toppakning!!! Skal bort nå for noen lapper, ellers så blir den plukket rein og sendt til huggern nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 jeg vet om en som er intr. i turbosats til b230a. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 har du 240turbon ennå? vet om en som vil ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg