CoilOver Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Som tittelen sier, hva er vitsen? På vanlige biler så kan jeg forstå det er for "show", men på rally biler må det vel ha en funksjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Skaper overtrykk i bilen slik at støv etc holdes ute. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 pluss for kjølingens del..er jo rimelig varmt i kupèen når der det er 40grader i skyggen og du skal kjøre hele dagen i solsteiken! om det ikke var snakk om 60grader petter hadde i sin et rally i fjor? var jo helt sinnsykt! og når du i tillegg har p ådeg kjøreklær og hjelm! å stresser som satan for å kjøre fort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Har også fått med meg at en av grunnene er varmen. Når du kjører loco gjennom skogen i el coco speed, ratter som gal,. og det er 40 varmegrader ute, da BLIR det hot INNE i bilen lissom. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Skjønner ikke hvorfor de ikke bare monterer aircondition? :D (og JA, seff var det ironi.) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avest Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 dem har aircondition i rallybilene, men de bruker det sjeldent av åpenbare grunner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 dem har aircondition i rallybilene, men de bruker det sjeldent av åpenbare grunner Det har eg aldri hørt om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyy Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 tviler vel sterkt på at de tar seg råd til slik luksus :popcorn Siter Seat Leon cupra tdi4 Accord 2,0 exi Vectra 2,0 16v -95 (Solgt) Manta GSI -86 (Prosjekt) Vectra 2000 4x4 -89 (Solgt) Ascona A -72 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 dem har aircondition i rallybilene...... Nei. Eneste snev av komfort dem har er luftinntaket på taket. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Disse bilene er ribbet helt for slikt ja... Av den enkle grunn: spare vekt... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Har selv aircondition i min bil, og det er omfattende utstyr! Egen drivreim som går til den. Og masse rør og dyser og styr. Veier sikkert sine kg! Og hvis du først bruker det, ja da stjeler jo det hk. Så de kan umulig ha slikt i rallybiler. Btw i gode hastigheter så kan det være bedre å bruke AC istedet for å ha vinduet oppe, siden det bremser relativt mye det oxo. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraboy Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Har selv aircondition i min bil, og det er omfattende utstyr! Egen drivreim som går til den. Og masse rør og dyser og styr. Veier sikkert sine kg! Og hvis du først bruker det, ja da stjeler jo det hk. Så de kan umulig ha slikt i rallybiler. Btw i gode hastigheter så kan det være bedre å bruke AC istedet for å ha vinduet oppe, siden det bremser relativt mye det oxo. Er vel fordi det stjeler hk ja, hvis ikke hadde de vel hatt det! Man presterer dårligere i 60graderC.... Siter McHansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 La merke til at air scoopet var betraktelig mindre på vinterbilene, også av åpenbare grunner :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 AC er borte grunnet vekt og at det stjeler HK. Luftinntake er for å kjøle folkene inni biln, ellers er jo vinduene igjen og dermed ikke for å holde støv ute.. Bilen er jo trossalt tett:p Husker det var en omtale om dette på rallytv i fjor mener jeg.. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg