LoW RiDeR Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Lurer på hvordan jeg skrur ned litt på turtallet på pierburg forgasseren min. Motoren går på rundt 1400rpm. Kanskje litt mye? JA!! Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Nok et flott bilde av den vakre forgasseren min:) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Skru denne nedover! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Originally posted by suggen Skru denne nedover! Takker og bukker :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 hmm.. litt anderledes på min b19a med samme forgasser. Jeg må skru på en mutter.. Min ligger også på 1400rpm. tror det er fordi en eller annen tulling har stilt tomgang, mens enten bilen var kald, eller mens den var tom for forgasser olje. Kjøpte den nemmelig uten forgasser olje :) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Jeg stillte turtall ned til 700 men jammen har det ikke klart å hoppe opp til 1000 igjen :( Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 sjekk om det er noen sprekker i vakuumslangene, feks denne: Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Sjekk om du har vakuum lekasje.. Jeg har byttet alle vakuum ledninger i 242'en min nå.. De røk en etter en.. hehe. bedre å bytte dem før de ryker, slik at man slipper å miste bremsekraftforsterker, etc. husk at vakuum lekasje kan gi høyere turtall.. Vil også gi ujevn gange og meeget dårlig effekt. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 OK.. de slangene var ikke akkurat de peneste jeg har sett.. hvor kan jeg kjøpe nye? må jeg på volvo? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Thorshov har også. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Jeg tok bensinslanger som vakuumslanger :-) kjøpte dem på biltema. tror de tåler mer enn vanlig gummi, siden de er "armert" med pvc eller.no de var litt større dimmensjon enn de forrige, så jeg måtte ha slangeklemmer. Det som er tøffest, er jo å ha to små gummi slanger og en blank plast vakuum slange. men da må du finne en plast slange som passer akkuratt inn i gummi'en. den må vel ha samme diameter på innsiden som utløpet og innsuget til vakuum "niplene" har. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.