Gå til innhold

Kva delar består midtre og bakre del av eksosanlegget av?

Zeph

Anbefalte innlegg

Bilen min står ikkje i prislistene, men passer eit anlegg til ein 2.0 eller må det lages? Kva blir prisen då?

Frister litt å lage noko midlertidlig med dei delane eg har no og kjøpe rustfritt etter ferien dersom det ikkje koster meir enn 4200,-

Kva dimensjon burde eg hatt for å få meir lyd? Skader jo ikkje å spørre dei på ferrita kva det koster å lage det, sjølv om det sikkert blir masse meir. :driving

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min står ikkje i prislistene, men passer eit anlegg til ein 2.0 eller må det lages? Kva blir prisen då?

Frister litt å lage noko midlertidlig med dei delane eg har no og kjøpe rustfritt etter ferien dersom det ikkje koster meir enn 4200,-

Kva dimensjon burde eg hatt for å få meir lyd? Skader jo ikkje å spørre dei på ferrita kva det koster å lage det, sjølv om det sikkert blir masse meir. :driving

2,0 anlegget passer rett på din bil.. eneste forskjellen på 1,6 og 2,0 er at det er litt større dim på røret på 2,0. Så på sett og vis vil et 2,0 anlegg være et effekt anlegg på en 1,6

Jeg ville holdt meg til max 2,25" på en 1,6 og 2,5" på en 2,0, men lyd kan du få med orginal dim og.. bare å sette på potter med mindre demping det.

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk ;)

Så sett at eg kan kjøpe berre midtre lyddempar i 2.0 size, kva potte burde eg slenge på frå Ferrita?

Skulle hatt ein stuss òg då, ser dei har diverse på Ferrita, men eg er langt frå noko ekspert, så sleng ut det dykk anbefaler.

Bilen har jo ikkje meir enn 1.6 og 99hk, så noko enorm lyd har eg ikkje lyst på. Etter å ha kjørt utan potte ei stund innser eg at det er heilt OK med litt lyd så lenge dt er mulig å prate med folk bak og gøyre musikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha kjørt utan potte ei stund innser eg at det er heilt OK med litt lyd så lenge dt er mulig å prate med folk bak og gøyre musikken.

Bilen min virket nesten rolig uten den bakre potta på.. Etter eg hadde

montert den blanke brødboksen, så blei det faktiskt mer støy..!

Funker fint på langtur og, bare kjører forbi folk som irriterer deg, og legg deg

rett framforbi dem på nedoverbakker, og "DUR" i vei!! :rolleyes:

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bump :bump :bump

eks6ip.jpg

Hvilken passer til min bil?

Lurer framleis på om eg skal kjøpe settet eller om eg må ha ein anna potte for å få litt lyd. Skal ikkje ha mykje lyd altså, men litt meir enn originalt på 1.6

Ein stuss ville heller ikkje skada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider