HiiP Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Og bil nr 2 Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by HiiP Se her nå! Kjøpt 2 biler til... Bil nr 1 kjøper alt på romerike hobby senter????! jeg MÅ ta meg en tur dit!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by S4 2.2TQ kjøper alt på romerike hobby senter????! jeg MÅ ta meg en tur dit!! As always !! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by HiiP Her er et bilde av bilen etter 3 lakk strøk. Nå skal den pusses forsjiktig for så å bli lakka igjen. Da med klar lakk for å få en blank finnish :D æææææææææ det er en Rx-7 RZ den får man kun i hvit!!! voldtekt!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by Håkon A æææææææææ det er en Rx-7 RZ den får man kun i hvit!!! voldtekt!!! Hehe skal gjøre det godt igjen jeg :D Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Slik ser fronte ut etter 8 lag med lakk. 3 med farge og 5 med klar lakk. Etter som all lakering har skjedd på en hugge-stabb er det masse støv i lakken. Teit feil skal allderi gjøre igjen! Er ganske fornøyd med resultatet om jeg ser bort i fra støvet! Bilde er uten blits. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Originally posted by HiiP Slik ser fronte ut etter 8 lag med lakk. 3 med farge og 5 med klar lakk. Etter som all lakering har skjedd på en hugge-stabb er det masse støv i lakken. Teit feil skal allderig gjøre igjen! husker du ikke regelen fra barneskolen?? aldri G bakom aldri ^-^ Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Originally posted by HemiCuda husker du ikke regelen fra barneskolen?? aldri G bakom aldri ^-^ Sånn da var det retta på. Jeg skal allderi(g) gjøre det igjen ;) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Hmm detta gikk fort :) Kanskje litt for fort egentelig. Her er et bilde av den ferdige bilen. Den skal poleres snart men slik ble den iallefall... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 ble ganske kul den da ^-^ Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg