Gå til innhold

Bilder fra Ruudskogen 24/06/05

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg kjører stort sett med NSK og henger godt med der uten at jeg kaller meg Schumacher.

Men kjørekulturen er stort sett bedre der enn på en del andre 'kaostreff'.

 

Det var det som var poenget.

 

Vet ikke om jeg er enig at det er kjørekulturen som er så veldig annerledes - vil heller påstå at det ser sånn ut pga at det er flere uerfarne sjåfører. Ikke nødvendigvis det at de som er der er så dårlige til å oppføre seg på banen.

 

Det at folk snurrer betyr heller ikke at de nødvendigvis har dårlig kjørekultur.

Skal man lære seg å sladde/drifte MÅ man snurre noen ganger - akkurat som de som trener på grip MÅ bomme på noen innbremsninger eller ideal-sporet innimellom.

 

Ellers så er det jo ikke lov å kjøre forbi noe annet sted enn på langsletta på Rudskogen(selv om man også bruker lille-sletta på baksiden), så så lenge de som sladder klarer å følge med litt og ikke gi bånn gass på sletta når noen vil forbi, så går alt bra :)

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet ikke om jeg er enig at det er kjørekulturen som er så veldig annerledes - vil heller påstå at det ser sånn ut pga at det er flere uerfarne sjåfører. Ikke nødvendigvis det at de som er der er så dårlige til å oppføre seg på banen.

 

Hehe.

Men når de ikke klarer å oppføre seg på bane så spiller det liten rolle om de prøver da. :)

Det er resultatet som teller. Rakker ikke ned på noen som sladder her nå, bare sier at jeg mener det må være lettere å debutere på et treff med mere erfarne sjåfører.

 

Edit: Kjørekulturen må nødvendigvis bli bedre når flaggreglene er strengere, og blir fulgt..

 

Syns det er gøy å sladde selv jeg, men syns ikke det er gøy å bli sinket rundt banen og blir nødt til å presse meg forbi en Cosworth eller lignende som vingler rundt svinga. :)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Men når de ikke klarer å oppføre seg på bane så spiller det liten rolle om de prøver da. :)

Det er resultatet som teller. Rakker ikke ned på noen som sladder her nå, bare sier at jeg mener det må være lettere å debutere på et treff med mere erfarne sjåfører.

 

Edit: Kjørekulturen må nødvendigvis bli bedre når flaggreglene er strengere, og blir fulgt..

 

Syns det er gøy å sladde selv jeg, men syns ikke det er gøy å bli sinket rundt banen og blir nødt til å presse meg forbi en Cosworth eller lignende som vingler rundt svinga. :)

 

Skjønner godt det at det er kjipt å måtte vente på en som sladder sakte igjennom svingen. Gjør jo det selv innimellom også :)

 

Og hvis man har lyst å sladde så funker det jo dårlig å debutere på et treff hvor det minst skrik fra bakhjula får folk til å rive seg i håret :)

 

Ja, kapper man av henda på de som stjeler så slutter de jo.....

 

 

Vi er heldige som har flere typer treff å velge i, syns jeg:)

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er heldige som har flere typer treff å velge i, syns jeg:)

 

Ja. Enig der.

Vi snakker muligens litt forbi hverandre, jeg tenker mer på å debutere på bane for første gang, ikke som drifter.

Man bør nok ha noen runder med spor før man prøver å bli den nye Drift King.

 

Men hver sin smak, og har man respekt for hverandre så er det ikke noe problem. Det går til og med an å drive med begge deler. :)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kremt*... Kanskje bittelitt :offtopic

Dette er egentlig en bildetråd ;)

:pics

 

Men mye gode poenger allikevel!

 

P.S: Fet kjøring, Xenon

 

Hehe, tenkte på det når mailvarslet kom her nå, faen, nå har vi fucka opp tråden til skidracer.. sorry....

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Enig der.

Vi snakker muligens litt forbi hverandre, jeg tenker mer på å debutere på bane for første gang, ikke som drifter.

Man bør nok ha noen runder med spor før man prøver å bli den nye Drift King.

 

Men hver sin smak, og har man respekt for hverandre så er det ikke noe problem. Det går til og med an å drive med begge deler. :)

 

Jeg sladde første runden jeg kjørte 200'en på bane jeg:) Var jo det jeg ville gjøre på bane... Men det spørs jo helt mye man har kjørt fra før osv... Men det krever jo ikke spesielt mye av sjåføren å sladde ut av langsvingen f.eks, så det vil jo de som har lyst gjøre ganske fort.

 

Går helt klart an å drive med begge deler. Jeg syns det er dritkult å kjøre spor også jeg... Kjørte masse spor på 200sx-treffet i går og STORKOSTE meg med det... men jeg måtte selvfølgelig drifte litt innimellom :)

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blei MEGET imponert av meg selv og den lille motoreffekten jeg har og klare sladde ut fra deposletta og contraen rundt hele langsvingen..

 

men dette var etter ca 30 runder utpå..

 

blei MEGET imponert av meg selv da..

 

:) Det går på teknikk og å bruke farten og balansen i bilen.

Jeg har sladdet hele langsvingen med rett over 200hk i bilen min.

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tenkte på det når mailvarslet kom her nå, faen, nå har vi fucka opp tråden til skidracer.. sorry....

 

 

Tar det ikke så nøye jeg ;) Ikke i denna tråden ihvertfall! Vil bare se litt mer bilder. Jeg vet det var flere med kamera der!

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår