Gå til innhold

Bilder fra Ruudskogen 24/06/05

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei! Nå er jeg kommet hjem fra Team Bilmekaniker sitt treff på Ruudskogen. Egentlig burde jeg legge meg, siden jeg skal på jobb om 3 timer, men jeg tenkte dere fortjente noen bilder først. ;)

 

 

IMG_0084.jpg

 

IMG_0069.jpg

 

IMG_0062.jpg

 

IMG_0056.jpg

 

IMG_0055.jpg

 

IMG_0101.jpg

 

IMG_0053.jpg

 

IMG_0102.jpg

 

IMG_0044.jpg

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sorry. Jeg begynte å ta bilder da jeg snakket med deg. Altså etter at du hadde mista vippearmen. Jeg har noen glimt av deg på videoen. Men jeg må redigere litt før jeg legger den ut. Er mye dårlig filming der ;)

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei en liten punktering på meg der gitt...;)

 

Så det var altså deg! Da var det som jeg trodde. :) Fin bil! m'm Men var det du som kjørte i stykker på våler, eller var det en lik bil?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei en liten punktering på meg der gitt...;)

Ahh hørte noe om en heftig 20" stålfelg, da jeg var innom jobben din å lekte meg litt i går kveld..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Casper, Gikk det bra med felgen din?

 

Så du sto og kikka på det når du kom inn i pitten, men gadd ikke å snoke rundt deg for å se om felgen var hel.. kjipt når sånn skjer ass...

 

Skidracer, hvordan får du tatt de bildene så bra? Klare biler og "blurry" bakgrunn Har du skikkelig heavy kamera eller? Hos meg blir allt "stillestående" uansett hva jeg gjør (har ikke variabel lukkerhastighet, men forsøker å manipulere den litt med forskjellige moduser på kameraet og å endre iso'n, men jeg får det liksom ikke helt til)

 

Fikk tatt litt bilder igår jeg og, skal forsøke å få de ut imorgen.

 

Primera, Så forresten bilen din stod parkert utenfor hos meg når jeg kom hjem inatt :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mitt bidrag til dere, ikke spesielt bra bilder men flere kommer senere.

 

http://photobucket.com/albums/v203/Hannestad/Mekaniker%20treff%20Rudskogen%2024%20Juni/

 

Er det forresten noen som har noe info om denne cosworth'n?

 

http://img.photobucket.com/albums/v203/Hannestad/Mekaniker%20treff%20Rudskogen%2024%20Juni/000_0006.jpg

Audi Coupe 2.3 Quattro

x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var altså deg! Da var det som jeg trodde. :) Fin bil! m'm Men var det du som kjørte i stykker på våler, eller var det en lik bil?

 

var ikke min bil som tok kvelden på våler..

måtte bare teste bilen min litt...;)

 

kjører så pent ellers, så måtte se hva den var god for..:)

SILVIA S15 Drift/lek

02 MITZU EVO 6 TME

(x)02 BMW M3 SMG II

(x)04 Dodge SRT-10

(x)04 Ford Lightning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En på forumet her som solgte den for noen måneder siden. Tror den hadde rundt 500hk+- hvis jeg husker rett. Rå cossie i hvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Casper, Gikk det bra med felgen din?

 

Så du sto og kikka på det når du kom inn i pitten, men gadd ikke å snoke rundt deg for å se om felgen var hel.. kjipt når sånn skjer ass...

 

Skidracer, hvordan får du tatt de bildene så bra? Klare biler og "blurry" bakgrunn Har du skikkelig heavy kamera eller? Hos meg blir allt "stillestående" uansett hva jeg gjør (har ikke variabel lukkerhastighet, men forsøker å manipulere den litt med forskjellige moduser på kameraet og å endre iso'n, men jeg får det liksom ikke helt til)

 

Fikk tatt litt bilder igår jeg og, skal forsøke å få de ut imorgen.

 

Primera, Så forresten bilen din stod parkert utenfor hos meg når jeg kom hjem inatt :D

 

 

det gikk fint med felgen...Og dekket er det vel litt værre med..;)

 

koster penger de dekka her altså...huff huff

 

Og ja, en jævlig feit 20" stålfelg har jeg på bilen nå..;),

Parkete bilen jeg, får fikse dekk på mandag..

SILVIA S15 Drift/lek

02 MITZU EVO 6 TME

(x)02 BMW M3 SMG II

(x)04 Dodge SRT-10

(x)04 Ford Lightning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår