Lotus Elise Green Racing Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Hei, har sagt litt om prosjektet mitt tidligere, og er nå ganske ferdig: det jeg har gjort er: hatt hele bilen fra hverandre, TEKNISK: -bytta ut alt av smårustne skruer, -helt nye bremseklosser, -bytta clutchwire, -og alt av filtre og væsker - en stor generell sjekk! Nå ser det bra ut! KOSMETISK: Se også bildene: -bytta ut alle oransje blinklys - lakkert alle de svarte gitterne som det er mye av på denne bilen -lakka felgene og kalipperne (det er forresten brembo bak og asp foran på denne bilen) -lakka tanklokk og antenna -lakkert hele bakparten (den hadde noen sprekker). Det som er litt dumt er at jeg ikke har tatt bilder underveis, men jeg skal se om jeg finner bilder av Lotusen uten skall, den ser rimelig ribba ut da! :) Man får litt blod på tann! :) har lyst å gjøre mer, mulig jeg nå går igang med oppgradering inni: bedre lyd, lakkere noen detaljer osv Er også sugen på kompressorkit (ca 50 000.-)! Vel vi får se etterhvert... :) Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotus Elise Green Racing Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 - montert ekstralys innenfor gitteret foran - montert gitter innvendig i bakruta: ganske stilig! Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 den var kul den as... :) Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotus Elise Green Racing Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Bremseskivene er av aluminium, så jeg måtte ha spesialklosser som er mykere, de kosta 2000.- ikke billig nei! Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 så en film, der en elise dro fra en F40, og porsche turbo på bane! rå bil. rask i svingene.... Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotus Elise Green Racing Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 den er rask som ett lyn.. :) originalt 0-100 på 5,7 min er lett modifisert: åpent filter og komplett racing effekt anlegg - den drar nå på ca 5,1 - 5,2 (ikke fått klokka den helt nøyaktig) sender noen bilder til litt demontert og hvordan chassiset ser ut OBS! Dette er ikke min bil, men det er samme modell Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 helrett farge til den bilen. Hva med å bytte ut dekka med DOT merka gateslicks? Da snakker vi Gocart. Eller.. Enda mer Gokart! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotus Elise Green Racing Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Hei! Har helt nye dekk nå, men har lyst på noe råere dekk, og evt større felger :) Men, de nye dekka blir vel brukt opp ganske fort.. hm :) Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Er dette gamlebilen til Jørgen...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotus Elise Green Racing Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hei! Har ikke vært innom her før nå. Han som eide bilen før meg het Pål og var fra Sarpsborg, men tror det var en Jørgen som hadde den før Pål?? Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotus Elise Green Racing Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Forøvrig; jeg vurderer å selge bilen... den ligger på Autodb... Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotus Elise Green Racing Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Forøvrig; jeg vurderer å selge bilen... den ligger på Autodb... Bilen er IKKE lengre til salgs! Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hvordan går det med prosjektet da? Blitt no mer fart i kjærra? :) hehe Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg