Gå til innhold

Min Audi A3 8L

Ranger emnet


rawr

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp. 18" RS4-replica chrome bestilt fra selveste california :D

I dag fikk jeg sentermerkene, skal ta et par nye bilder med de på.

 

De gamle ASA 17" selges til en billig penge evt byttes i annet kos til bilen, 5x100+5x112?! Multiholesak.

Hvis ingen vil kjøpe så skal jeg prøve å polere kanten på dem og lakke senter hvitt. Blir bra vinterdekk det :) Må uansett pusse ned litt slitne kanter.

 

Nok å bruke penger på for tiden, skal dessuten til Kina i september.. Satser på å kjøpe litt über billige 7" LCD-skjermer der pluss kamera å montere rundt om på bilen.

 

Litt off topic:

Politiet holdt på å kræsje i meg i dag !!! De brøyt vikeplikt så det holdt. Det var godt å få ut litt agressjon på stedet :D, men æ blir sykt provosert når dem gjør sonne grove feil. Skal dem ha lov til å feile som oss andre så skal dem fanme kunne være litt menneskelig ellers også :fuckme2: :aug:

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Understell:

- Senket 35mm(litt usikker) med ukjente fjærer. Den er stiv som F. i alle fall..

 

Denne har ramla en del mer en 35 ja. Min gamle var orginalt justert ned 25 og den så ut som en høyvogn i forhold. vil tippe en 55-60 jeg..

 

Uansett, lekker bil! Utrolig hva chromspeila gjør.

 

Var ute etter de felgene der til min også, finnes dog bare i ET35 etter det jeg fant ut... :'(

 

Eneste jeg ville hatt anderledes er de 4 runde foran. mister liksom "sjæla" si uten.

'05 Audi A6 S-Line

http://www.vwaudi-club.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan tenkes at fjærene har ramla en del, har jo stått på i en del år. Har coilovers i bakhodet hvis jeg kommer over et godt tilbud. Når jeg tenker over det så tror jeg faktisk det skal senke 40mm, menmen.

 

Jeg har orginalgrillen fortsatt, den har vært på en kort periode, men liker den bare best med emblemfri grill.

Har jo fortsatt audimerket bak :)

 

Felgene er ET35 ja om jeg ikke husker helt feil

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan tenkes at fjærene har ramla en del, har jo stått på i en del år. Har coilovers i bakhodet hvis jeg kommer over et godt tilbud. Når jeg tenker over det så tror jeg faktisk det skal senke 40mm, menmen.

 

Jeg har orginalgrillen fortsatt, den har vært på en kort periode, men liker den bare best med emblemfri grill.

Har jo fortsatt audimerket bak :)

 

Felgene er ET35 ja om jeg ikke husker helt feil

 

Kan jo ev. ta et "bakluke emblem" å "klæsje" fast i grillen da. Men synes også at den typen grill er finere en orginalt. Dog kunne der vært noen kromringer der. ;) men det er din bil.

 

Hadde jeg fått tak i vedkommende som har tenkt ut felgdimmer på A3 ..... :aug: !!! 8L har 35ET som på alle andre Audier, dog med 5x100 istede for 5x112. 8P har endelig fått 5x112.. men DA skal vi sette på ET50. :mad: :mad: :mad:

 

Jaja.. fikk jo tak i felger til den etter vært da.. :)

'05 Audi A6 S-Line

http://www.vwaudi-club.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det vanskelig å montere grillen, i den nye fronten din?

 

Eneste jeg mangler på min nå er sideskjørt, og grillen. Sideskjørta er ikke pes, men i den nye fronten min er det hakka rundt merker i fronten hvor de "låseklipsa" i grillen skal være. Er det sånn på fronten og den nye grillen din også eller?

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det vanskelig å montere grillen, i den nye fronten din?

 

Eneste jeg mangler på min nå er sideskjørt, og grillen. Sideskjørta er ikke pes, men i den nye fronten min er det hakka rundt merker i fronten hvor de "låseklipsa" i grillen skal være. Er det sånn på fronten og den nye grillen din også eller?

 

Den emblemfrie grillen har samme festemekanisme som orginalgrill, altså et titalls avlange klips.. Det er bare å dytte den på plass, men er litt mer pirk å få den av.

 

Blir bra den bilen din! Planlegger du å lakke delene også? :D

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er ferdiglakka nå, eneste som står igjen er grill og sideskjørt.

 

Begge delene skal jeg prøve å få unnagjort i løpet av morgendagen.

 

Men det er det å få pirka ut den original grillen av original fangeren da, må også skjære ut avlange hull for disse klipsa i den nye fangeren.

 

Som jeg kan si at jeg ikke er så veldig begeistret for.. :rolleyes:

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:thanks

 

En liten S3-look takvinge ville ikke skadet, den er passelig diskret !

Bilen skal se bra ut, den skal ikke se ut som den kjører fort for det gjør den ikke :)

 

Noen som har audiemblem fra bakluka til overs? Jeg vil prøve i grillen foran, kun for å tilfredsstille tdipower :)

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår