Øyvind Ryeng Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Latterlig å toppe en slik rå bil med div. rusk å rask ifra delelageret. Ja, jeg er liksom skikkelig enig. Klokka på dashbordet er nok toppen av kransekaka; creme de la creme; den aller ypperste delen ingeniørkunst på hele bilen. [/sarkasme] Jeg synes bare det er teit å henge seg opp i en sånn liten detalj på en sportsbil av dette kaliber. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Tipper de bare har gjort det enkelt å integrert den i kjørecomputer. De fleste som kjører slike biler følger vel mere med på bensinmålern enn på klokka :p Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Har vel ingenting å si. Viser jo bare at dem ikke legger ned 100% i alle ledd. Latterlig å toppe en slik rå bil med div. rusk å rask ifra delelageret. Jepp, like dumt som å se brytere fra Passat i en Lambo........ :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Skulle si akkurat det samme etter å ha sett bildene. Nei, synes de skulle gått tilbake til 2000-looken. Dem burde heller holde på stilen og ikke blande så mye. Det der trodde jeg først var en KIA med skylinestyling.. Blir litt for mye av alt uten helhet for meg Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Tøff bilen, som sagt.. Men den må slippes nærmere bakken, mye nærmere bakken.... Og den viskeren på bakruta kunne de spart seg. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Tøff bilen, som sagt..Men den må slippes nærmere bakken, mye nærmere bakken.... Og den viskeren på bakruta kunne de spart seg. Smak og behag. Jeg mener en impreza kjører hjemme på grusveier og snøfylte veier og der er den akkurat passe høy. Biler som hører hjemme 2mm over bakken er rwd racere og fwd utstillingsbiler. 4wd skal ikke brukes til å dra bilen over en asfaltkant :) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Rå klokke i dashbordet.Fy faen at det går an.Ser ut som displayet på en 80 talls casio klokke Det er fortsatt en Impreza og ikke en supersportsbil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Det kan jeg absolutt leve med. Noe mer morsomt å kjøre enn en WRX STi tror jeg ikke kroppen min hadde hatt godt av :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Det kan jeg absolutt leve med. Noe mer morsomt å kjøre enn en WRX STi tror jeg ikke kroppen min hadde hatt godt av :driving Da må du ikke FINNE på å kjøpe deg en Evo lol Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Det er fortsatt en Impreza og ikke en supersportsbil. Når den øvrige instrumenteringen ser såpass bra ut som den gjør, skal Subaru ha kompetanse til å montere et skikkelig ur også. Eller er skikkelige ur forbeholdt supersportsbiler, kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 For øvrig hyggelig å se at det blir laget kjørbare "Alfa Romeo'er" for tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 feit bil syns jeg.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 :eddie Hentet fra IDCN :D Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 :eddie Hentet fra IDCN :D Den der minte meg om BMW :shake Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Hentet fra IDCN :D Den svarte er fin. Synd at produksjonsmodellen ikke ser slik ut. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg