ArraKiss Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Skal ha 18" ja... skal ha 18x8 foran og 18x9 bak :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 javel...det blir kult vetu...siden du ikke skal ha så veldig store felger så tar du det igjen i bredden..det er fett=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Det stemmer :thumb Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 du skal ikke på vw audi treff til helga da eller??hehe...hadde vært fett å hatt bilen klar til det lissom,men det kommer jo flere treff vi får vært med på da=) blir vel en liten tur til den bilmessa til neste helg like ved lillestrøm.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Nei får desverre ikke dratt på treff før Gatebiltreffet i Juli... men etter det så er det fritt frem på alle treff he he.... Ja den bilmessa ser jeg fra vinduet mitt nesten så, om jeg ikke jobber så gæli så må jeg ta meg en tur ja... :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Hva slags bilmesse er dette? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Les alt på http://www.motorfestivalen.no Westcoast Customs kommer og greier... artig å få se hvordan de gærninga holder på! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Så felgene du hadde lagt ut først nå:) Har gått forbi det bildet vist. Men de felgene ser jo helt tå ut:) Tror det kunne blitt veldig bra. Skikkelig brei kant:) det liker vi:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hehe, nice! Bestilte du 1 eller 2..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Tok bare ett jeg...:) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hehe..og hvorfor akkurat det ordet på den golfen ??lurer litt på det=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 når skal bilen din til lakking a??begynner du å få ting sammen og en plan på alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Bastard = Blandingsrase.. Dette blir en mix mellom Bora og Golf, derav navnet. En plan har jeg hatt lenge... Bilen skal etter planen inn til lakkering i midten/slutten av mai! Antatt ferdigstillelse er ca 10 Juni... men alt kan endres... Plages mye med at deler jeg bestiller ikke dukker opp i rett tid! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hehe...kjenner til det ja...heldigvis har jeg ikke det problemet lenger=)glad for at jeg begynnte å fixe og ordne så tidlig=)hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg